طبق مصوبه دولت دستگاههای فعال در حوزه جوانان اعتبار اختصاصی برای انجام برنامه های قشر جوانان در سال 1392 دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان؛ در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زنجان، با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان به تصویب مجلس شورای اسلامی و انتخاب وزیر از مرداد سال 1390 بصورت رسمی کار خود را آغاز کرده است گفت:پس از ابلاغ وزارتخانه در اولین اقدام نیروهای انسانی دو سازمان سابق تربیت بدنی و ملی جوانان بایکدیگر ادغام شدند و هر فرد با توجه به تخصص خود در حوزه مربوطه آغاز بکار کرد.

رحمانی افزود: یکی از مهمترین دستاوردی که با حمایت استاندار داشته ایم ، ایجاد پست معاونت فرهنگی و امور جوانان در استانها با حدود 17 پست سازمانی و 2 پست کارشناس امور فرهنگی و کارشناس مشارکت های امور جوانان در شهرستانها بوده است که نیروهای آن با همکاری استانداری طبق چارت تعریف شده تامین می گردد.

وی با اشاره به اینکه جلسات ستاد ساماندهی با عنوان شورای عالی جوانان در سطح ملی به ریاست رئیس جمهور برگزار می شودادامه داد: جلسات ستاد ساماندهی به ریاست استانداران در سطح استانها و در شهرستانها به ریاست فرماندران ودبیری ادارات ورزش و جوانان شهرستانها برگزار می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با ادغام صورت گرفته وظایف سایر دستگاهها همچنان پابرجاست و باید همچون گذشته در حوزه کاری خود و وظایفی که برای آنان تعیین گردیده فعالیت کنند که بر اساس ماده 41 قانون برنامه پنجم توسعه برای این دستگاههای اعتبار ویژه ای در امورات جوانان در سال 1392 تعیین گردیده که از طریق وزارتخانه ها و استاندرای تخصیص می یابد.

رحمانی خاطر نشان کرد: امسال سال مقاومت مالی است که باید همه دستگاههای با صبر و پشتکار این دوران را بگذراند چرا که بدون شک همچون گذشته ها پس از دوران مقاومتی موفقیت و شکوفایی بزرگی برای کشورمان به ارمغان می آید و دستگاههای استانی باید در سال بعد در خصوص تخصیص اعتبارات حوزه جوانان پیگریهای لازم را کنند./س

برچسب ها: تخصیص ، اعتبار ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.