کارشناسان اقتصادي آمريکا اعلام کردند با اجراي برنامه هاي پرتگاه مالي، خانواده هاي کم درآمدي که صاحب فرزند هستند، بيش از ديگر اقشار جامعه آسيب خواهند ديد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از وال استريت ژورنال، اگر جمهوريخواهان مجلس نمايندگان آمريکا و کاخ سفيد درمورد پرتگاه مالي به توافق نرسند، اجراي برنامه هاي پرتگاه مالي با خانوارهاي آمريکايي سازگار نخواهد بود.

 بر اساس اين گزارش، ساز و کار پرتگاه مالي، ماليات ها را نيز افزايش خواهد داد و اين افزايش در برخي موارد بسيار گسترده خواهد بود، به طوري که خانواده هاي ثروتمندتر به طور کلي ماليات بيشتري خواهند پرداخت، اما اين ماليات با توجه به ميزان درآمد اين خانوارها کم خواهد بود.

 در صورت اجراي پرتگاه مالي، خانوارهايي که ده تا بيست هزار دلار در سال درآمد دارند، بايد بين شصت و هشت تا ششصد و پنج دلار ماليات بدهند. زوجهايي که بين ده تا بيست هزار دلار درآمد دارند و يک فرزند هم دارند، بايد ماليات بيشتري بپردازند. اين خانواده ها بايد هزار و سيصد و بيست و چهار دلار ماليات بدهند.

همچنين زوجهايي که داراي يک فرزند هستند و بين بيست تا سي هزار دلار در سال درآمد دارند، به طور ميانگين بايد هزار و چهارصد و هشت دلار ماليات دهند، در حالي که بر اساس مقررات فعلي چنين خانواده اي به طور متوسط پانزده دلار ماليات مي دهد.

 بر اين اساس، ماليات خانوارهايي که يک ميليون دلار يا بيشتر در سال درآمد کسب مي کنند، بيست و چهار درصد افزايش خواهد يافت. ميانگين ماليات براي خانواده هايي که بيش از يک ميليون دلار در سال درآمد دارند، تا دويست هزار دلار افزايش خواهد يافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار