رییس انجمن دارت اظهار داشت: سومین دوره فصلی دارت رنکینگ کشوری در استان فارس برگزار شود.

 اسد زاده رییس انجمن دارت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات فصلی اپن بصورت رنکینگ  کشوری طی دو روز 7 لغایت 8 دی ماه سال جاری در استان فارس شهرستان شیرازی برگزار می شود فصل گذشته مسابقات به میزبانی شهرستان مشهد و با حضور 85 ورزشکار برگزار شده است.

 وی ادامه داد:بانوان دارت انداز مسابقات فصلی  خود را جمعه 7 دی ماه در استان فارس برگزار و مردان در شنبه 8 دی ماه به مصاف حریفان خود می روند البته فصل گذشته از میان 85 ورزشکار شرکت کننده 40 نفر را بانوان تشکیل داده اند و با توجه به اینکه نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند لذا مسابقات به صورت انفرادی برگزار می شود.

 اسد زاده تصریح کرد: فصل گذشته از شرکت کنند گان 10 هزار تومان بصورت ورودی دریافت شده است و در پایان از هزینه های جمع آوری شده از شرکت کنند گان،‌ جوایز نفرات اول تا سوم پرداخت می شود.

ده هزار تومان بصورت ورودی دریافت شده است و در پایان از هزینه های جمع آوری شده از شرکت کنندگان ، جوایز نفرات اول تا سوم پرداخت می شود.
 
وی خاطر نشان کرد:  برای برگزاری مسابقات محدودیتی در تعداد نفرات شرکت کنندگان نداریم و مسابقات با هر تعداد برگزار می شود./آق

برچسب ها: اردوی ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار