مقامات آمار و نفوس انگلستان، در گزارش جديد خود عنوان کرده اند که بيش از 1 ميليون انگليسي بازنشسته تنها 200 پوند در سال با خط فقر در اين کشور فاصله دارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، اين مرکز با ابراز نگراني از رقم فوق عنوان کرده که قطعا در آينده بسياري از بازنشستگان اين کشور، به منظور تامين معاش زندگي و کسب پول بيشتر، دست به دامان موسسات خيريه در اين کشور خواهند شد.

همچنين؛ رقم دقيقي که از سوي موسسه آمار و نفوس انگلستان منتشر شده، رقمي درحدود يک ميليون و 250 هزار بازنشسته بوده که تنها 200 پوند با خط فقر فاصله دارند.

اين مرکز همچنين در ادامه اين گزارش اعلام کرده که هم اکنون نيز بسياري از مردم انگلستان زير خط فقر قرار دارند و بحران مالي به وقوع پيوسته، باعث بيشتر شدن افراد فقير در اين کشور شده است، تا جايي که بسياري از مردم اين کشور در پي بدست آوردن 100 پوند درآمد ماهانه بيشتر از درآمد خود، حاضرند تا اقداماتي داوطلبانه و خارج از ساعت کاري خود، انجام دهند.

اين در حاليست که در کشور انگلستان، 100 پوند رقم بسيار پاييني است و تنها بخش کوچکي از مخارج تنها در چند روز براي آن فرد مي توان تامين کند.
برچسب ها: بازنشسته ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار