انتقادهاي نخست وزير رژيم صهيونيستي از موضعگيريهاي سازمان ملل درباره شهرک سازي نشان از «ورشکستگي سياسي» اين رژيم است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه اماراتي البيان ؛ بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل  مواضع  سازمان ملل را درباره شهرکسازي به سخره گرفت در حاليکه اين واکنش و  اظهارات نشانه اوج ورشکستگي سياسي نتانياهو به شمار مي رود، به ويژه اينکه  وي اکنون دچار سردرگمي سياسي است. او از آنجا که نتوانست جلوي  ارتقاي جايگاه فلسطين در سازمان ملل را به عنوان  ناظر غير عضو  بگيرد، درپي  سرپوش گذاشتن بر ناکاميهاي خويش  است.

در همين حال هرچند که سازوکار اجراي قطعنامه هاي سازمان ملل با  مشکلات زيادي رو به رو است، اما ارزش قانوني و اخلاقي دارد و بر حقوق اصلي فلسطيني ها تاکيد مي کند. مردم فلسطين براي دستيابي به حقوق خود به همه  شيوه  ها از جمله مبارزه مسلحانه و مذاکره متوسل شدند، اما طرف اسرائيلي جلوي هر نوع شيوه  مسالمت آميز را  گرفته است ، زيرا معتقد است  برداشتن هر قدمي به سوي برقراري صلح و ثبات اهدافش را مبني بر  بي ثبات و شعله ور کردن منطقه تهديد مي کند.

نويسنده در پايان نوشت: به نظر مي رسد عصبانيت نتانياهو و اعضاي کابينه وي از مراجعه مقامات فلسطيني به سازمان ملل به اين علت است که آنها همه بهانه هاي  اسرائيلي ها را از بين بردند.
برچسب ها: نتانیاهو ، ورشکسته ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار