همزمان با سومین جشنواره مردمی فیلم عمار فرهنگسرای انقلاب اسلامی و فن آوری و رسانه امروز چهارم دی ماه میزبان اکران فیلم های این جشنواره می باشند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،اکران فیلم های سومین جشنواره مردمی فیلم عمار از 4 الی 8 دی ماه به طور همزمان در 30نقطه شهر مشهد صورت می گیرد .

بر همین اساس امروز از ساعت 15 الی 20 در فرهنگسرای انقلاب اسلامی و 15:30الی 19:30 در فرهنگسرای فن آوری و رسانه میزبان عموم شهروندان شهر بهشت می باشد.

شهروندان می توانند امروز در فرهنگسرای انقلاب شاهد تماشای فیلم های نبرد خلیج فارس،اخراجی های 4،آخوند تیمی دات کام باشند.

مراسم اکران فیلم های جشنواره عمار با حضور کارشناسان مجری فرهاد عظیما، علی حمیدی ،کمال علوی و نقد مختصر فیلم ها و همچنین مسابقه بهترین برداشت از فیلم و برترین نقد فیلم برگزار خواهد شد.

فرهنگسرای فن آوری و رسانه نیز میزبان فیلم های نقطه نهایی-روسری های رنگی ما، سی سال زندگی با 100 بند- مستند 162، ننه قربون کوچه مقدس خواهد بود.

جشنواره مردمی فیلم عمار در قالب مستند،داستانی کوتاه و بلند،انیمیشن،نماهنگ،فیلم نامه و نقد سینمایی با موضوعات تاریخ انقلاب اسلامی،بیداری اسلامی،نقد درون گفتمانی،فتنه سال 88 و جنگ نرم از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شده است.

یادآوری می شود: علاقمندان می توانند به فرهنگسرای فن آوری و رسانه در انتهای آب و برق بولوارهفت تیر بوستان لاله و فرهنگسرای انقلاب اسلامی در پنجتن  45جنب پارک ارم مراجعه کنند/ س

برچسب ها: میزبان ، جشنواره ، عمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.