گفتگوی اختصاصی باشگاه خبرنگاران با رئیس فدراسیون تکواندو؛

پولادگر: عسگری حفظ می شود / مدیون خيلي ها هستیم

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در پایان بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی فجر و در آستانه انتخاب کادر فنی تیم های ملی صحبت کرد.

سید محمد پولادگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بر انتخاب کادر فنی تیم های ملی تکواندو مردان و زنان هنوز تصمیم گیری نکرده ایم اما فریبرز عسگری سرمربی سابق تیم ملی را حفظ خواهیم کرد.

 وی افزود: باید شرایط تیم ملی تغییر کند این تغییرات در کل نیست اما  در نظر دایم برای تقویت تیم ملی در سال آینده که دو رویداد مهم داریم تکواندو را به موفقیت برسانیم و برای مسابقات جهانی و کشورهای اسلامی دو تیم ملی  خواهیم داشت.

** باید فدراسیون تکواندو را تحسین کرد

 وی در خصوص  مشکلات مالی  فدراسیون تکواندو گفت: همچنان مشکلات کمبود بودجه گریبانگیر فدراسیون است اما با این وجود برای برگزاری مسابقات جام فجر با حداقل هزینه ها باید فدراسیون را تحسین کرد کار سختی  بود اما ما در بدترین  شرایط هم تیم اعزامی داشتیم و هم مسابقات بین المللی را برگزار کردیم.

 وی ادامه داد: خوشبختانه با وجود کاهش تعداد نفرات برای حضور در مسابقات جهانی پومسه نتیجه خوبی گرفتیم اما با  این وجود مدیون برخی ها هستیم و هنوز نتوانسته ایم از قهرمانان تجلیل کنیم بخشی از  بدی های فدراسیون نیز برای برگزاری اردوها است.

** جام فجر فرصتی برای جوانان بود

 پولادگر در مورد غیبت  تیم های ملی در رقابت های جام فجر یاد آور شد:  اینطور نیست که تنها تیم های ملی در مسابقات جام فجر شرکت کنند. این جام را برای جوانتر ها در نظر گرفتیم این مسابقات انگیزه ای برای تلاش بیشتر جوانان شد تا آنها فرصتی برای حضور بین المللی داشته باشند.

** در برگزاری  مسابقات حرفه ای هستیم

 وی درمورد برگزاری  رقابت های  جام فجر گفت:  از کیفیت مسابقات جام  فجر گفت: از کیفیت مسابقات جام فجر راضی هستم ضمن آنکه با تجربه چند ساله ای که در برگزاری  رقابت ها  داشتیم در این مورد حرفه ای شده ایم تجهیزات استفاده شده رقابت  با تجربه چند ساله ای که در برگزاری  رقابت ها داشتیم در این مورد حرفه ای شده ایم تجهیزات  استفاده شده رقابت های امسال  نیز به روز بود و از لحاظ تبلیغات و پوشش رسانه ای عملکرد  خوبی داشتیم اما از لحاظ تعداد حضور تیم ها در این دوره دوست داشتم تیم های بیشتری  در مسابقات شرکت کنیم.

**فدراسیون جهانی تاریخ جام فجر را تغییر داد

 وی افزود: در واقع زمان برگزاری رقابت های جام فجر را "چو" رئیس فدراسیون جهانی تغییر داد و چون درخواست وی بود آن را قبول  کنیم اما چو با توجه به گرفتاری شخصی نتوانست در رقابت های جام فجر حضور یابد.
 
** شرایط هوگوهای جدید بهتر از قبلی ها است

 پولادگر درمورد استفاده از هوگوهای الکترونیکی  جدید  در رقابت های جام فجر گفت: قبلا نیز دو بار هوگوهای الکترونیکی (kpamdp)  را در مسابقات دیده بودم با توجه به اینکه عضو کمیته رسیدگی به وضعیت هوگوهای الکترونیکی  فدراسیون جهانی هستم این هوگوها این بار در مسابقات جام فجر تمامی مشکلات گذشته اش را برطرف کرده است و توانسته تاییدیه فدراسیون جهانی را دریافت کند و با این وجود فک رمی کنم در آینده نزدیک این هوگوها جای  هوگوهای دی دو را بگیرد.

 وی افزود:  ویژگی مسابقات جام فجر امسال با توجه به  درخواست کره ای ها برای استفاده از هوگوهای  جدید شان در این پیکارها حضور کارشناسان آنها برای ارزیابی هوگوها بود  ضمن آنکه شرکت تکواندو کاران ما در این مسابقات تجربه خوبی برای آنها شد که توانستند  با طرز استفاده از این هوگوها نیز آشنا شوند.

** هوگوهای جدید جایگزین قدیمی ها می شود

 وی تصریح کرد:  با توجه به نفوذ زیاد کره ای ها در فدراسیون جهانی تکواندو و وجود برخی اشکالات هوگوهای الکترونیکی دی دو امکان جایگزینی هوگوهای جدید بسیار زیاد است .

وی افزود: هوگوهای دی دو در بازی های المپیک2012 لندن اشکالاتی داشته  که از آن جمله می توان به فشار ضربات اشاره کرد اما هوگوهای جدید همه  این ایرادات را برطرف کرده است با توجه به زمان کم تا زقابت های جهانی  بعید می دانم این هوگوهای جدید در مکزیک جایگزین دی دو شود.

پولادگر خاطرنشان کرد: نماینده مصری فدراسیون جهانی تکواندو در مسابقات جام فجر نیز از عملکرد این هوگوها رضایت داشت.

وی افزود: مصری ها تیمی در رقابت های  جام فجر نداشتند اما رئیس فدراسیون  به عنوان نماینده قوتی مسابقات جهانی در جام فجر حضور داشت واعلام کرد با توجه به برخی مشکلات این کشور و کمبود بودجه تیمی از مصر در مسابقات جام فجر تهران شرکت نکرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار