معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان: تمام تلاش مدیریت استان حمایت از تولید کنندگانی است که به معنای واقعی به تولید می پردازند واشتغال مولد ایجاد می نمایند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه کمیسیون کارگری که با حضور اعضا بمنظور بررسی مسائل این حوزه در استانداری اصفهان برگزار شد، گفت: استان در زمینه کارگری شرایط نسبتا خوبی دارد.

وی با تحلیل مسائل حوزه کارگری ابراز خرسندی نمود که امروز با تمهیدات و تدابیر به موقع مسئولان چالش ها و مسائل این حوزه تا حدود زیادی حل شده است.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه سیاست اصلی ما در شرایط امروز حفظ اشتغال است، اظهار داشت: واحد هایی که دچار مشکل بوده اند امروز با تلاش های این کمیسیون احیا شده و به خط تولید بازگشتند.

وی ادامه داد: مجموعه هایی که بازگشت آنها به چرخه تولید محال بنظر می رسید نیز حفظ شده، احیا و فعال گشته اند و در حای حاضر مشغول بکار هستند که از آن نمونه می توان به شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان اشاره کرد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان تصریح کرد: این کارخانه با دستگاه های بروز و قوی که دارد می تواند به عنوان یک فرصت مطرح باشد و با همکاری دستگاه های ذیربط مشکلات آن مرتفع خواهد شد.

وی تأکید کرد: هزینه هایی که در ستاد صیانت از تولید برای واحد های تولیدی در نظر گرفته می شود باید هدفمند و با برنامه باشد تا در آینده با اصلاحات صورت گرفته وضعیت بهتری را از لحاظ کاهش هزینه ها مشاهده کنیم.

وی با اشاره به معوقات بانکی برخی از شرکت ها و کارخانه های صنعتی ادامه داد: از تولید کننده واقعی حمایت می کنیم ولی نباید افرادی از این موضوع سوء استفاده کرده و بدهی خود به بانک را پرداخت نکنند چرا که هرچقدر نقدینگی بانک کمتر باشد ضرر بیشتری به تولید کننده واقعی خواهد رسید.

اسماعیلی افزود: با تحلیل دقیق، علمی و عملی و اولویت بندی کسانی که در تولید فعال هستند، باید به گونه ای تصمیم گیری شود که هم از تولید کننده حمایت شود و هم سرمایه های بانک برای کمک به تولید کنندگان و حفظ چرخه تولید حفظ شود./س

برچسب ها: اصفهان ، حمایت ، از ، تولید ، کننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.