اعلام اولویت‌های اعزام به عمره دانشگاهیان

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به اولویت‌های اعزام دانشجویان به عمره، زمان اعزام نخستین کاروان دانشجویان به عمره مفرده را از پنجم فروردین ماه ۹۲ اعلام کرد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران؛ غلامرضا خواجه سروی درخصوص اولویت‌های اعزام دانشجویان به عمره دانشجویی، گفت: براین اساس زوج‌هایی که هر دو آنها دانشجو باشند و همچنین دانشجویان دوره دکتری و سپس کارشناسی ارشد به ترتیب در اولویت اعزام به سفر عمره دانشگاهی هستند.

وی با اعلام اینکه ثبت‌نام متقاضیان اعزام به عمره دانشگاهی تا روز جمعه هشتم دی ماه ادامه دارد، گفت: مراسم نمادین قرعه کشی برای انتخاب دانشجویان اعزامی نیز روز 11 دی ماه در دانشگاه تهران انجام خواهد شد.

معاون وزیرعلوم به رایزنی وزارت‌علوم با صندوق رفاه دانشجویان و تعدادی از بانک‌ها به منظور اختصاص تسهیلات به دانشجویان متقاضی عمره دانشجویی اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش هزینه سفرهای زیارتی درصدد هستیم بخش قابل توجهی از این هزینه‌ها را به صورت وام دراختیار دانشجویان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه رایزنی برای اختصاص سهمیه جهت اعزام اعضای هیات علمی به عمره نیز با سازمان حج و زیارت ادامه دارد از استادان دانشگاهها خواست برای ثبت‌نام اینترنتی خود در مهلت باقی مانده اقدام کنند تا پس از نهایی شدن سهمیه آنها، قرعه کشی و اعزام آنها صورت گیرد.

وی زمان اعزام نخستین کاروان دانشجویان به عمره مفرده را از پنجم فروردین ماه 92 تا پایان اردیبهشت ماه اعلام کرد و درخصوص سهمیه امسال عمره نیز گفت: در سال جاری حدود 15 هزار سهمیه برای دانشجویان متقاضی عمره مفرده درنظر گرفته شده است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار