سهم 33 درصدی دانشگاه آزاد از عمره دانشگاهیان

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام حج عمره دانشگاهیان خبر داد و گفت:‌این ثبت‌نام تا هشتم دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی؛ صمد مومن بالله معاون فرهنگی دانشگاه آزاد، اظهار داشت: در این مرحله ۱۵ هزار سهمیه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تعلق می‌گیرد که در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: امسال با توجه به اینکه کل سهمیه ایران برای سفر به عمره کاهش ۵۰ درصدی داشته است امیدواریم ۱۵ هزار نفر از طریق ستاد عمره دانشگاهیان به سفر معنوی عمره مفرده اعزام شوند که از این تعداد سهمیه 33 درصد به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تعلق دارد.

مومن بالله از اعزام دانشجویان به حج عمره از فروردین تا پایان اردیبهشت ماه سال 92 خبر داد و گفت: ثبت نام عمره دانشگاهیان از چهارشنبه ۲۹ آذر تا ۸ دی ماه از طریق سایت لبیک به نشانی www.labbayk.com آغاز می‌شود و مراسم قرعه کشی در روزهای ۱۰ و ۱۱ دی ماه و اعزام در فروردین ماه سال آینده است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: با همکاری ستادمرکزی حج عمره دانشگاهیان و بعثه مقام معظم رهبری و جلسات کار‌شناسی شده برنامه‌های متنوع فرهنگی در سه سطح پیش از سفر، حین سفر و بعد از سفر برای دانشگاهیان همراه بادرنظرگرفتن بسته های فرهنگی پیش بینی شده است.

مومن بالله میزان پیش پرداخت جهت ثبت نام اولیه را 750000 تومان اعلام کرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار