«راننده و روباه» به کارگردانی آرش لاهوتی، در سالن "سینماحقیقت" مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی روی پرده رفته و با حضور كارشناسان نقد مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، موضوعات این دو مستند که به ترتیب برگزیده ی بخش های مستند خانواده و مستند آزاد  جشنواره ششم سینماحقیقت هستند، به این شرح است:  
مستند «خانواده چند صد نفری»: این فیلم روایت زندگی یک زن معلم بازنشسته است.
مستند «راننده و روباه»: این مستند به زندگی و زمانه"محمود کیانی فلاورجانی" راننده ای که فیلم می سازد، می پردازد.
برپایه این گزارش، پس از نمایش فیلم های یادشده هم جلسه نقد و بررسی آن، با حضور آرش لاهوتی (کارگردان)، سعید قطبی زاده (منتقد سینما) برگزار خواهد شد.  
عصر فردا (سه شنبه 5 دیماه) نیز فیلم های مانگرو (عبدالعزیز قاسمی) و آز آلپ تا دماوند(فرهاد ورهرام) به نمایش عمومی درآمده و با حضور شاهین امین و رامتین شهبازی مورد نقد و بررسی قرار می گیرند.
این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم ها از ساعت16:30 لغایت 18 است و جلسه نقد و بررسی هم طی ساعات 18:15 تا 19:45 برگزار می گردد.
گفتنی است که شرکت در این «برنامه» برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند طبق برنامه زمانی اعلام شده، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند./ي2

برچسب ها: راننده ، سینما ، حقیقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار