ستون گفت و شنود کیهان یکی از پرطرفدارترین ستون های این روزنامه است که شما می توانید هرشب نوشته این ستون را در مجله شبانه باشگاه مطالعه کنید.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران:

گفت: يك سناتور آمريكايي گفته است «ايران نبايد تصور كند كه قدرت آمريكاي 2012 نسبت به آمريكاي 1979- سال پيروزي انقلاب اسلامي- فرق كرده است.»

گفتم: ولي شكست هاي آمريكا در حمله به عراق، حمله به افغانستان، شكست در جنگ 33 روزه لبنان و جنگ هاي 22 روزه و 8 روزه غزه، بحران بزرگ اقتصادي، جنبش وال استريت، انقلاب هاي اسلامي در منطقه و موج بيداري اسلامي، ديگر رمقي براي آمريكا باقي نگذاشته است.

گفت: به همين علت بود كه برژينسكي در اجلاس آتلانتيك در دسامبر 2011 با عصبانيت گفته بود كدام ديوانه اي آمريكا را از بلنداي قدرت 2001 به دره ضعف كنوني پائين آورده است؟!

گفتم: چه عرض كنم؟! آمريكا از اول انقلاب تا حالا دارد عليه جمهوري اسلامي رجز مي خواند و تا حالا نتوانسته است هيچ غلطي بكند.

گفت: تازه آن روزها هنوز پشم و پيلي اش مثل امروز نريخته بود...

گفتم: يارو پير و فرتوت شده بود ولي ادعا مي كرد كه هنوز قدرت جواني خود را حفظ كرده است! ازش پرسيدند آخه از كجا چنين ادعايي مي كني؟! و يارو يك سنگ بزرگ را نشان داد و گفت؛ در جواني هرچه زور زدم نتوانستم آن را تكان بدهم و حالا هم نمي توانم، پس معلوم ميشه حالا هم زورم مانند دوران جواني ام است!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار