بلوایی به پا شده بود. اونوری هام که سینمایی بودن اومده بودن تجمع که جلوی این وریا در بیان. در این باره گفتنی است که گذشته از اینکه این فیلم تا این اندازه فیلم بدی بود یا نه،

به گزارش مجله شبانه  باشگاه خبرنگاران، وبلاگ ولایت فقیه در جدیدترین نوشته خود آورده است:

این تازگی ها سینما خیلی خبر ساز شده. از دعوای حوزه هنری و وزارت ارشاد که بگذریم، این روزها اکران جشنواره ای یک فیلم و اکران کشوری یک فیلم دیگه خبرساز شده، به ویژه دومی که اکران کشوری داشته. به همین مناسبت جمعی از بر و بچه های حزب اللهی تجمع کردن که یا جلوی فیلم رو میگیرین یا... .

 بلوایی به پا شده بود. اونوری هام که سینمایی بودن اومده بودن تجمع که جلوی این وریا در بیان. در این باره گفتنی است که گذشته از اینکه این فیلم تا این اندازه فیلم بدی بود یا نه، روش برخورد با مشکلات فرهنگی، چنین رفتارهایی نیست. حالا چی شد؟ همچنان تبلیغات فیلم مورد اعتراض داره از صدا و سیما پخش میشه و اکران همچنان پابرجاست. هم پشتیبانی از رخدادهای خوب و خوشایند و هم اعتراض به رخدادهای ناخوشایند فرهنگی راهکارهای فرهنگی میخواد.


این روزها می بینیم که گروهی از دوستان سینمایی و فرهنگی که خدا هرچی میخوان بهشون بده، با یه حرکت راستین انقلابی، با انگیزه بالا و امکاناتی که خیلی ها با داشتن بیشتر از اونش فکر کار رو به سرشون راه نمیدن ـ برای سومین سال پیاپی ـ جشنواره ای راه انداختن که ویژه فیلم های مستند و پویا نمایی و سینمایی درباره موضوعات انقلابیه؛ موضوعاتی که پس از گذشت سی و چند سال از انقلاب هنوز هم آنجوری که باید بهشون پرداخته نشده؛ جشنواره ای به نام عمار. خدا قوت بسیجی ها!

چون سر و کارت فتد با سینما، پس زبان سینما باید تو را
برچسب ها: وبلاگستان ، باشگاه ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار