سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این هفته کمیسیون بهداشت و درمان موضوع کالاهای بهداشتی و درمانی را در دستور کار قرار خواهد داد و به جد پیگیر این مسئله خواهد بود.

سلیمان عباسی نماینده مردم گلستان و گنبد کاووس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با طريقه غير عادلانه رتبه‌بندی اختصاص ارز به دستگاه‌های درمانی و بهداشتی گفت: جلساتي در کمیسیون بهداشت و درمان با مسئولين ذيربط از جمله وزیر صنایع و معادن و بانک مرکزی صورت گرفته تا ابهامات ايجاد شده در اين راستا برداشته شود.
 
وی در ادامه به کوتاهي وزارت بهداشت و درمان پيرامون ديرکردشان در ارائه کالاهاي مورد نياز بهداشتي، درماني تصریح کرد: اين وزارتخانه درخواست خود برای خرید دستگاه‌های بهداشتی را دیر صادر کرده لذا اختصاص ارز به اين کالا‌ها در رتبه پایین‌تری قرار گرفته است.
 
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنين از عدم رتبه‌بندی اختصاص ارز به کالاها خبر داد و اظهار داشت: وزارت صنایع و معادن هيچ‌گونه رتبه بندي و ارزش گذاری در اختصاص ارز ندارد و هر کالایی به نوبت خود خریداری خواهد شد.
 
عباسی از قول مساعد پارلمان جهت رسيدگي سريع به موضوع دستگاه‌هاي درماني خبر داد و خاطر نشان کرد: این هفته کمیسیون بهداشت و درمان موضوع کالاهای بهداشتی و درمانی را در دستور کار قرار خواهد داد و به جد پیگیر این مسئله خواهد بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بهداشت ، درمان ، ارز ، وزارتخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار