نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت‌سوزی در بحث اقتصاد و از دست دادن زمینه‌های توسعه اردبیل ظلم به منطقه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرمؤذن افزود: در سال‌های اخیر فرصت‌های بسیاری در خصوص تولید از دست رفته، غافل از این‌که اردبیل از توانمندی و ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و دولت باید با ایمان داشتن به توانایی‌های بخش خصوصی و تعامل در کاستن از مشکلات عدیده این بخش اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با بیان این‌که ما باید جهادگران عرصه صنعت و تولید را در استان اردبیل قدر دانسته و از آنها حمایت کنیم، افزود: تولید کنندگان نقش مهم و اساسی در اشتغال منطقه، خودکفایی و پیشرفت استان دارند بنابراین در مجلس شورای اسلامی نیز برای رفع مشکلات و نارسایی‌هایی که از رونق و پویایی اقتصاد کشور کاسته است، تلاش خواهیم کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: در سالی که مزین به تولید، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است باید از حقوق و مطالبات تلاشگران و جهادگران عرصه صنعت و تولید دفاعی شجاعانه داشته باشیم.

پیرمؤذن واردات بی‌رویه را ضربه‌ای بزرگ بر تولیدات کشور دانست و گفت: باتصویب قوانین لازم ضمن حمایت از تولیدات داخلی باید همه روزنه‌های سوء استفاده‌‌های اقتصادی را نیز بست.

وی با یادآوری سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به اردبیلعنوان کرد: برای بی‌تأثیر کردن تحریم‌ها، افزایش اشتغال و رونق اقتصادی کشور ضروری است و مجلس، دولت و بخش خصوصیباید همدل و در کنار هم با برنامه‌ریزی‌های علمی و اصولی تلاشی مضاعف داشته باشند.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نقش اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران و استان را در توسعه اقتصادی بسیار با اهمیت توصیف کرد و افزود: اتاق بازرگانی در سطح کشور با لحاظ کردن منافع عمومی در بعد اقتصادی علاوه بر تأثیرگذاری بر اقتصاد، منشأ برکات بسیاری برای کشور بوده است.

پیرموذن در ادامه افزود: سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی فرصتی مغتنم برای افزایش و تقویت تولیدات داخلی در راستای توسعه کشور است.

وی عنوان کرد: در سال‌جاری که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده در سنگر مجلس همه نمایندگان استان برای تحقق نظر رهبر انقلاب تمام توان خود را به کار می‌گیرند/س 

برچسب ها: اردبیل ، فرصت ، سوزی ، در ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.