طرح مسکن مهر با پايان دولت دهم خاتمه نمي يابد و براي جبران کمبود مسکن در دولت بعدي نيز ادامه مي يابد.

عليرضا خسروي نماينده مجلس و عضو کميسيون عمران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، با بيان مطلب فوق اظهار داشت: جلسات منظمي در کميسيون عمران مجلس با مشارکت بخش خصوصي برپا مي شود تا مشکلات بخش مسکن مورد بررسي قرار بگيرد.

وي ادامه داد: در اين جلسات سعي بر آن است تا با اشکالات موجود در طرح هاي مسکن مهر مورد بررسي قرار گرفته و مرتفع شود، ضمن آنکه زمينه براي حضور بيشتر بخش خصوصي در ساخت و ساز و طرح هاي مسکن مهر فراهم شود.

خسروي با بيان اينکه طرح مسکن مهر در دولت بعدي نيز حتما بايد ادامه يابد افزود: سالانه يک ميليون نفر در کشور ازدواج مي کنند و از اين تعداد 800 هزار نفر از آنان به واحد مسکوني احتياج دارند که طرح هاي مسکن مهر براي جبران کمبود خانه و مسکن بسيار چاره ساز است و موجب تعديل قيمت ها مي شود.

اين نماينده مجلس با بيان اينکه عمر مفيد ساختمان در کشور 20 سال است گفت: سعي بر آن است تا عمر مفيد ساختمان به 70 تا 80 سال افزايش يابد.

خسروي تأکيد کرد: با مجموع قوانين و مقررات بخش مسکن، مشکلات موجود در اين حوزه مرتفع مي شود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: طرح مسکن مهر در دولت دهم خاتمه نمي يابد و در دولت بعدي به نوعي ديگر و در ابزارهاي تشويقي ديگر براي جبران کمبود مسکن و حفظ جريان نقدينگي ادامه مي يابد./س
برچسب ها: دولت ، مسکن مهر ، کمبود ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار