نايب رئيس کميسيون انرژي گفت: افرادي که نخبه علمي هستند با ورزشکاران در تناقض قرار ندارند به همين دليل بايد براي تمامي جوانان که براي ايران اسلامي افتخار کسب مي‌کنند قانوني مشترک وضع شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، ناصر سوداني نماينده مردم اهواز و خوزستان در  مجلس شوراي اسلامي در صحن علني امروز (يکشنبه سوم ديماه) در موافقت با طرح سرباز قهرمان گفت: دفاع از ميهن و پيروز شدن در يک ميدان طاقت‌فرسا و همچنين نواختن سرود ملي جمهوري اسلامي ايران در ساير کشورها کمتراز سربازي و دفاع از ميهن نيست چرا برخي از نمايندگان، شان اين کار را کمتر از خدمت سربازي مي‌دانند.

وي در ادامه افزود: ‌اگر شان سرباز دفاع از ميهن و ارزش‌هاي اسلامي است اين حرکت نيز به نوعي دفاع در عرصه بين المللي محسوب خواهد شد و همچنين به ايجاد نشاط و افزايش روحيه اجتماعي منجر مي‌شود.

سوداني تصريح کرد: افرادي که نخبه علمي هستند با ورزشکاران در تناقض قرار ندارند به همين دليل بايد براي تمامي جوانان که براي ايران اسلامي کسب افتخار مي‌کنند قانوني مشترک وضع شود.

سوداني خاطر نشان کرد: ارزش فعاليت ورزشکاران به قدري است که رهبر معظم انقلاب بعد از تمامي کسب افتخارها در ميادين بين المللي پيامي در راستاي تشکر و قدرداني از اين افتخار آفرينان صادر مي‌فرمايد.

نايب رئيس کميسيون انرژي مطرح کرد: بنده معتقد هستم که هيچ تناقضي بين مدال‌آوران ونخبگان علمي و پژوهشي وجود ندارد و بايد قانون براي ايجاد انگيزه بين تمامي اين افراد تدوين شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، صحن ، سرباز ، قهرمان ، ورزش ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار