علی اکبر جوانفکر ، مشاور رییس جمهور ، مدیرعامل ایرنا و سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران که در ایام مرخصی چهار روزه اش برای معاینات پزشکی در بیمارستان آتیه بستری شده ، در گفتگو با شبکه ایران گفت دوشنبه به زندان اوین باز می گردد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه ایران، جوانفکر درباره روند معاینات پزشکی خود گفت: معاینات پزشکی ادامه دارد و پزشکان در حال بررسی آزمایش خون، سونوگرافی، اکو و آزمایشات دیگر هستند تا ببینند برای رفع این مشکلات و نواقص چه کار باید کرد تا بالاخره با داروهایی که تجویز می کنند باقیمانده زندان را هم سپری کنم.

به گزارش خبرنگار شبکه ایران، وی در پاسخ به اینکه با توجه به نتایج آزمایشها و بررسی های تخصصی آیا به زندان اوین بازمی گردد یا نه گفت: حکمی که توسط قاضی صادر شده قانون است و ما هم تابع قانون هستیم و چون 4 دی ماه مرخصی من تمام می شود به زندان برمی گردم و داروهایی را که تجویز می شود در همان زندان مصرف می کنم.

وی افزود: من یک سری بیماریهایی داشتم که تحت کنترل بود. این مدت هم که در زندان بودم باید تحت کنترل می بودم و معالجه می شدم که این فرصت برای من در زندان ایجاد نشد و تحت کنترل نبودم و این عوارض بروز کرده است، حالا باید با این معالجاتی که صورت گرفته است مشکلات را کنترل و حل کنیم.
مشاور رییس جمهور درباره محل نگهداری وی در زندان اوین نیز گفت: ما در بند 4 زندان اوین 6 نفر هستیم ، البته 8 نفر بودیم که دو نفر آزاد شدند، حالا نمیدانم به همان بند برمی گردم یا طبق نظر مدیر زندان به بند دیگری می روم. من دوشنبه ان شاالله به زندان برمی گردم و خودم را مامور زندان معرفی می کنم.
جوانفکر در پایان تصریح کرد: خیلی از افراد هستند که در زندان هستند اما آزادند، خیلی از افراد هم هستند که در بیرون آزادند، اما در زندان هستند. من در زندان احساس زندانی بودن ندارم، احساس آزادی دارم. آزادانه فکر می کنم و آزادانه نظر می دهم و حرف می زنم و در چارچوب قانون عمل می کنم. امیدوارم این دوره باقی مانده هم بگذرد تا ببینیم خدا چه می خواهد.

 

 

فایل ضمیمه : مصاحبه با علی اکبر جوانفکر در بیمارستان 23085KB
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار