مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ايده پيشگيري از وقوع جرم ايران در سريلانکا کپي مي‌شود ، شيعيان بحرين براي به دست آوردن حق راي کشته مي‌شوند/ تدوين لايحه مهمي درباره پيشگيري از وقوع جرم ، غرب و آمريکا بزرگترين ناقضان حقوق بشر هستندو.... است

مهمترین عناوین گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نطقم واقعيت‌هايي درباره مهدي هاشمي بود/ هيچ کجاي آن را توهين‌آميز نمي‌دانم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/2/648504_787.jpg

 رسايي گفت: هيچ کجاي نطق را توهين‌آميز نمي‌دانم، نطق من صريح بوده و واقعيت‌هايي بود که در اين چند سال در مورد مهدي هاشمي مطرح بود و وقتي کنار هم جمع کرديم، طبيعي است که برخي‌ها تحمل شنيدن آن را نداشته باشند.

منادي: نامه دفتر هاشمی رفسنجانی به هیئت رئیسه نرسیده/ مصري: هیئت رئیسه اقدامی انجام نخواهد داد
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تاکنون نامه جوابیه هاشمی رفسنجانی در خصوص نطق حمید رسایی به هیئت رئیسه نرسیده است؛ تاکنون نامه‌ای ارسال نشده و اگر نامه‌ای در این خصوص دریافت نشود، هیئت رئیسه اقدامی انجام نخواهد داد.

فتنه و انحراف را رقبای اصولگرایان می‌دانیم/نگاه اصولگرايان به انتخابات 92 يك نگاه جرياني است دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه نگاه ما در عرصه انتخابات ریاست جمهوری بخشی نبوده و جریانی است،گفت: جریان فتنه و انحراف را رقبای اصولگرایان می‌دانیم .

شيعيان بحرين براي به دست آوردن حق راي کشته مي‌شوند/ تدوين لايحه مهمي درباره پيشگيري از وقوع جرم
 رئيس دستگاه قضا گفت: کشورهاي شرقي داراي بنيان‌هاي تمدني انساني هستند که مي‌توانند حقوق بشر قوي و منسجمي داشته باشند و اقدامات موثري را برخلاف مدعيان غربي حقوق بشر انجام دهند؛ در حال حاضر کشورهاي حاشيه خليج فارس از جمله شيعيان بحرين براي به دست آوردن حق راي کشته مي‌شوند ولي مجامع بين‌المللي حقوق بشري به اين اتفاقات و حوادث ناگوار توجهي نشان نمي‌دهند.

ايده پيشگيري از وقوع جرم ايران در سريلانکا کپي مي‌شود
 وزير دادگستري سريلانکا گفت: ايده پيشگيري از وقوع جرم براي کاهش ميزان زندانيان بسيار موثر است و سريلانکا از اين ايده کپي‌برداري خواهد کرد.

نمایشگاه راویان "کوچک داستان زلزله" در دانشگاه تهران بر پا مي‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/2/649756_594.jpg

 آثار و نقاشی‌های کودکان زلزله زده ورزقان و اهر با عنوان نمایشگاه راویان کوچک داستان زلزله در دانشگاه تهران به نمایش در می آید.

غرب و آمريکا بزرگترين ناقضان حقوق بشر هستند
 مسئول بسيج دانشگاه شاهد گفت: قطعنامه‌هاي صادره عليه ايران بي‌اساس بوده و بر همگان ثابت شده که غرب و آمريکا از بزرگترين ناقضان حقوق بشر هستند.

‌تروريسم هسته‌اي دستاويز استکبار جهاني

در مورد تروریسم هسته‌ای این نگرانی وجود دارد که این موضوع به عنوان دستاویزی برای قدرت‌های بزرگ جهانی و سوء استفاده این کشورها در راستای جلوگیری از اقدامات سایر کشورها برای دستیابی به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای قرار گیرد.

غرب، حقوق بشر را به بازي گرفته است/ رفتار مضحك مدعيان حقوق بشر در مبارزه با تروريسم عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به اقدام دولت کانادا در حذف نام منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي و با بيان اينکه غرب "حقوق بشر" را به بازي گرفته است، گفت: غرب با رفتارهاي دوگانه خود در ارتباط با موضوع حقوق‌بشر نشان داده که صلاحيت ورود به چنين موضوعاتي را ندارد.

تقدير از عملكرد عدالت‌طلبانه وزير بهداشت/ دولت تحمل کوچکترين انتقاد را ندارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/2/649288_873.jpg

پنج انجمن اسلامي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور در بيانيه‌اي تصريح کردند: هرچند از گروهي که برای در آتش سوختن دختران این سرزمین یک خط هم نمی‌نویسد و اولويت كار آنان حل مشكلات اساسي مردم نيست و مديريت خود را اصلح مي‌دانند، اين كارها بعيد نيست كه به جاي كمك در عملياتي ساختن اقدامات به موقع وزير بهداشت، در مقابل آن موضع بگيرند. بعید نیست که دولت نتواند با چنين وزرایی کار کند و انگار كه بايد يك وزير به جاي پيشرو بودن در امور، به صرف يك حرف گوش‌كن باشد.

تصميم‌گيري مجمع درباره لايحه جامع خدمات رساني به ايثارگران
در جلسه امروز مجمع تشخيص مصلحت نظام اعضا درباره لايحه جامع خدمات رساني به ايثارگران تصميم‌گيري کردند.

بدهی مالیات بر درآمد مودیان مناطق زلزله زده و سیل زده بخشوده می‌شود
دولت در راستای کمک به مردم مناطق آسیب دیده از بلایای طبیعی در استانهای آذربایجان شرقی و مازندران، با بخشودگی بدهی مالیات بر درآمد مودیان مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی و سیل زده استان مازندران تا پایان عملکرد سال 1390 موافقت کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار