اعضاي هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

منادي: جوابيه دفتر هاشمی به هیئت رئیسه نرسیده است/ مصري: هیئت رئیسه اقدامی انجام نخواهد داد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تاکنون نامه جوابیه هاشمی رفسنجانی در خصوص نطق حمید رسایی به هیئت رئیسه نرسیده است و اگر نامه‌ای در این خصوص دریافت نشود، هیئت رئیسه اقدامی انجام نخواهد داد.

علیرضا منادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به درخواست دفتر هاشمی رفسنجانی از هیئت رئیسه مجلس اشاره کرد و گفت:‌ دفتر هاشمی رفسنجانی از هیئت رئیسه مجلس درخواست حضور در صحن و قرائت جوابیه کرده بود که مجلس در پاسخ اعلام كرد طبق آئین‌نامه داخلی باید جوابیه کتبا ارسال شود.

وی افزود: بر اساس اصل 78 آئین‌نامه داخلی مجلس، هیئت‌ رئیسه موظف است به هر شخصی که از تریبون مجلس اهانت شده باشد، وقت دهد تا دفاعیات فرد مذکور نیز قرائت شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصريح كرد: تاکنون‌(لحظه مخابره خبر) نامه‌ جوابیه‌ای از دفتر هاشمی رفسنجانی در خصوص پاسخ به نطق رسایی به هیئت رئیسه نرسیده است تا بر اساس آن موافقت یا عدم موافقت با قرائت در صحن علنی صورت گیرد.

همچنین عبدالرضا مصری دیگر عضو هیئت رئیسه مجلس نیز در این خصوص به باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون جوابیه‌ای از سوی دفتر هاشمی رفسنجانی به هیئت رئیسه ارسال نشده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد:‌ اگر دفتر هاشمی رفسنجانی نامه‌ای در این خصوص به مجلس بفرستد، بعد از آن ماده 78 آئین‌نامه داخلی مجلس در این خصوص مصداق پیدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تاکنون نامه‌ای ارسال نشده و اگر نامه‌ای در این خصوص دریافت نشود، هیئت رئیسه اقدامی انجام نخواهد داد.
انتهاي‌ پيام/
برچسب ها: نامه ، هاسمی ، رسایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار