با وجود برنامه های پنتاگون برای جلوگیری از آزار جنسی در دانشکده های نظامی آمریکا، گزارشها حاکی از آن است این موارد افزایش یافته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ روزنامه کریستین ساینس مانیتور در مقاله ای به قلم آنا مولرین نوشت‌ براساس بررسی سالانه پنتاگون، تعداد موارد آزار جنسی در دانشکده های نظامی آمریکا در سالهای 2010 تا 2011 نسبت به سالهای گذشته تقریبا یک چهارم افزایش یافته است. این حوادث با وجود تلاشهای مقامات دفاعی آمریکا برای اجرای برنامه ها و آموزش هایی به منظور جلوگیری از ارتکاب آنها افزایش چشمگیری داشت. دوازده درصد از زنان شرکت کننده در این بررسی دو درصد از مردان گفته اند مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

لئون پانتا وزیر دفاع آمریکا در یادداشتی به مقامات ارشد پنتاگون نتایج این گزارش را یک مشکل جدی دانست. اما مقامات نظامی که این گزارش را منتشر کرده اند با بیان اینکه پنتاگون قربانیان چنین حوادثی را تشویق کرده است تا این گونه جرائم را گزارش دهند، سعی کردند نکته مثبتی در این تحقیق بگنجانند. پانتا از این آمار که نشان می دهد بیش از نیمی از زنان و ده درصد از مردان گفته اند در دوازده ماه گذشته مورد آزار جنسی قرار گرفته اند ابراز نگرانی کرد.

نانسی پاریش، رئیس گروه داوطلبان حمایت از قربانیان اینگونه رفتارها گفت: یکی از علل افزایش این آزارها این است که قربانیانی که این جرائم را گزارش می دهند اغلب با سرزنش و انزوا مواجه می شوند.وی افزود یکی دیگر از دلایل ترس قربانیان از گزارش این حوادث این است که در صورت گزارش، مرتکبین مجازات نخواهند شد.یک مقام پنتاگون گفت این گزارش ها امسال چهل تحقیق را به دنبال داشته است و از این تعداد هشت مورد به دادگاه نظامی فرستاده شده است.
برچسب ها: آمریکا ، تجاوز ، نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار