كارخانه سیمان زنجان قلب صنعت شهرستان خدابنده و مایه افتخار استان زنجان است و باید در توسعه چنین صنعتی در راستای اشتغالزایی حمایت كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان فرماندارشهرستان خدابنده در بازدید ازكارخانه سیمان زنجان ،این كارخانه رامایه مباهات نظام مقدس اسلامی و مخصوصا شهرستان خدابنده دانست و گفت: بومی و صد در صد ایرانی بودن یك جهاد بسیجی وار و یك حركت نادر و ماندگار در تاریخ شهرستان خدابنده است.

یوسفی افزود: موفقیت تولید قطعات و راه اندازی مجدد این كارخانه به دست مهندسان و متخصصان ایران اسلامی براساس فرمایشات گهربار رهبر فرزانه انقلاب در نامگذاری امسال بسیار به موقع است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با دور زدن تحریم ها اراده خود را به جهان ثابت می كنند،یادآورشد: حمایت دولت جمهوری اسلامی حمایتی همه جانبه از صنعت و تولید دارد و مشكلات موجود از جمله مسئله سوخت كارخانه در اولویت پیگیری و رفع مشكل قرار دارد.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشره به اینکه این شركت یكی از كارخانه های نمونه كشور است خاطر نشان کرد:كسب ربته برتر جهانی حاصل زحمات وتلاش های مسئولان استانی و شهرستانی است كه مهندسان كارخانه سیمان زنجان توانسته اند قطعات این مجموعه صنعتی را در داخل تولید كنند./س

برچسب ها: کارخانه ، سیمان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.