فتنه 9دی سال 88 آخرین تیر ترکش مستکبران برای براندازی نظام اسلامی بود که حضور خودجوش مردم در این روزثابت کرد مردم همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و از این آرمان‌ها دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: 9 دی، یکی از ایام‌الله برجسته و تأثیرگذار در روند نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، این روز، روزی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه برخی افراد به صورت خواسته و ناخواسته با چراغ سبز نشان دادن به دشمنان، حریم اسلام را شکستند، افزود: فتنه‌های دشمنان با مدیریت ولایت‌فقیه در سال 88 خنثی شد و حضور چشم‌گیر مردم در این حماسه موجب اعتراف دشمنان به شکست توطئه‌های‌شان نسبت به نظام شد.

وی تصریح کرد: آشکار شدن چهره کریه دشمنان از نتایج حماسه 9 دی است و این حماسه موجب ثبات نظام در عرصه‌های مختلف شد.

خطیب نماز‌جمعه زنجان 9 دی 88 را تودهنی محکمی به این دسته از افراد و پاسخی کوبنده به تمام حامیان خارجی فتنه‌گران داخلی دانست وتأکید کرد: مردم در 9 دی 88 برای دفاع از همه ارزش‌ها به صحنه آمدند که برای حفظ آن درمقابل جهان استکبار و صهیونیسم ایستاده و سختی‌های بسیاری را به جان خریده‌اند.

حجت‌الاسلام خاتمی ادامه داد: فتنه‌گران و منافق‌صفتان در سال 88 پرده از چهره حقیقی خود برداشتند و توخالی بودن ادعاهایشان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را به ایران و ایرانیان نشان دادند.

وی دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب و دفاع از حریم امامت و ولایت را از آثار و نتایج حماسه 9 دی عنوان وخاطر نشان کرد: حضور خودجوش مردم برای دفاع از حریم ولایت از ویژگی‌های برجسته این روز تاریخی محسوب می‌شود./س

برچسب ها: فتنه ، استکبار ، نظام ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.