اعضاي كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي، نمايندگان استان قم در مجلس، رئيس شوراي اسلامي شهر، شهردار و جمعي از مديران از پروژه هاي منوريل، ميدان بزرگ امام خميني (ره)، توسعه ضلع شرقي حرم مطهر و بلوار پيامبر اعظم (ص) بازديد كردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، جواد دلاوري توسعه اظهار داشت: قم به عنوان پايگاه جهان اسلام ، دومين شهر زيارتي كشور و قرار گرفتن در شاهراه ارتباطي اكثر استانهاي كشور مورد توجه مردم در سطح فراملي و ملي است و تأمين نيازهاي زائرين و مسافرين حرم مطهر كريمه اهل بيت (س) و مسجد مقدس جمكران نگاه ويژه دولت و مجلس محترم را مي طلبد.
وي افزود: پروژه هاي مهم و تأثير گذاري در كليه بخشها بويژه در بخش زيرساختهاي حمل و نقل و توسعه اي حرم مطهر درشهر مقدس قم در حال انجام است كه اين پروژه ها از پيشرفت قابل ملاحظه اي برخوردار هستند.
معاون امور عمراني استاندار پروژه منوريل را يكي از مهمترين پروژه هاي كشور در بخش حمل و نقل ريلي درون شهري اعلام كرد و گفت: اين پروژه از پروژه هاي طرح مهر ماندگار استان است و تاكنون در بخش سازه اي 77 درصد و در بخش تجهيزات و ناوگان 35 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.
وي در باره توسعه ضلع شرقي حرم مطهرگفت: با تكميل و توسعه اين بخش از حرم مطهر 58 هزار متر مربع زيربنا به فضاهاي شبستان، مدرس و صحن هاي حرم مطهر افزوده خواهد شد./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.