نفيسه به دور از چشم پدر تحت تاثير فرهنگ غرب قرار گرفت و "كلاه پهلوي" را برسر مي‌گذارد.

رز رضوي بازيگر نقش نفيسه دختر آقا ذبيح الله در مجموعه كلاه پهلوي در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: نفيسه دختر آقا ذبيح الله بوده كه به دور از چشم پدر متعصب خود روي به فرهنگ شعر و شاعري مي آورد.
وي افزود: نفيسه تحت تاثير فرهنگ غرب قرار مي‌گيرد و به هنگام تفريح از "كلاه پهلوي" استفاده مي‌كند ولي پدر او بي خبر است.
بازيگر نقش نفيسه با اشاره به حضور دري به عنوان كارگردان با تجربه كيف انگليسي ابراز داشت: وجود دري به عنوان يك كارگردان باتجربه و موفق باعث شد تا همه بازيگران بدون هيچگونه چون و چرايي در اين مجموعه دور يكديگر جمع شوند.
رضوي در خصوص حضور پيشكسوت ها در "كلاه پهلوي" تصريح كرد: با وجود طولاني شدن پروژه و فعاليت 3 سال و نيم من، حضور پيشكسوتان توانست رنگ و بوي خاصي را به محتواي كلي اين سريال ببخشد چون وجود آنها در هر كاري نعمت است.
وي با اشاره به دشواري كار افزود: گروه بزرگي براي بازي در "كلاه پهلوي" دور يكديگر جمع شده بودند كه مسئوليت هدايت همه چيز بر دوش كارگردان اين كار بود كه او به درستي از عهده همه آنها برآمد.
رضوي در خصوص نبود رضايتش درباره پوشش خود در اين مجموعه تصريح كرد: از نوع لباس نفيسه راضي نيستم چون آن را مناسب با نقش خود نمي دانم.
اين بازيگر درباره حضور ستارگان عرصه بازيگري در "كلاه پهلوي" گفت: بزرگان عرصه بازيگري "كلاه پهلوي" را نورباران كردند و اين مسئله در جذب مخاطبان و تماشاي اين سريال نقش بزرگي را ايفا كرده است.
وي خاطرنشان كرد: با وجود همه زحمت ها و تلاش شبانه روزي تيم "كلاه پهلوي" خروجي كار از نظر من رضايت بخش نبود ولي اميدوارم با توجه به فراز و فرودهايي كه در داستان است اين اثر تاريخي مورد توجه مخاطبان قرار گيرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار