هدف از این که طرح پزشک خانواده به صورت پایلوت اجرا می شود این است که ایرادات آن برطرف شود اما هنوز هیچ كسي در صدد رفع این ایرادات بر نیامده است.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان  باشگاه خبرنگاران: دکتر عزیزی رئیس کمیسیون  اجتماعی مجلس در گردهمایی چالش های پیش روی طرح پزشک خانواده که امروز در سازمان نظام پزشکی برگزار شده بود گفت: آیا این طرح مهم ارزش این را نداشت که حتی یک نفر از وزارت بهداشت امروز در این گردهمایی شرکت کند این نشان می دهد که متاسفانه ما کار دست جمعی بلد نیستیم طرح پزشکی خانواده طرحی است که حتماً باید نخبگان جامعه، مجلس، دولت و وزارت بهداشت همگی با هم در آن مشارکت کنند .
 
وی گفت: هدف از این که این طرح به صورت پایلوت اجرا می شود این است که ایرادات آن را پیدا کنند ولی اصلاً گزارش طرح پایلوت داده نشده و کسی در صدد رفع ایرادات آن برنیامده به عنوان مثال در یک استان که این طرح در حال اجرا است به پزشک خانواده به ازای سه ماه فعالیت 11 هزار تومان پرداخت کرده اند و معلوم است که هیچ انگیزه برای ادامه کار برای این پزشکان باقی نمی مانند.
 
عزیزی تصریح کرد: حداقل پرداختی از جیب مردم به 53 درصد رسیده و مردم ما 2.3 هزینه های درمان را خودشان پرداخت می کنند و همه این ها نشان می دهد که برنامه ریزی مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است./ع2
برچسب ها: پزشک ، بیمار ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار