فرماندار اهواز از شهروندان خواست تا پیش از پایان مرداد ماه با مراجعه به مراكز بهداشتی اهواز درطرح پزشك خانواده و نظام ارجاع ثبت نام كنند.

   

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ 'عبدالعزیز فدعمی' دراین باره گفت :شهروندان در این طرح علاوه بر برخورداری از پزشك اختصاصی می توانند از مزایای ویزیت ، دارو و تزریقات رایگان در هنگام مراجعه به پزشك خانواده استفاده كنند.

وی افزود كاهش هزینه های درمانی و وقت، استفاده از خدمات مشاوره ای، تشكیل پرونده سلامت برای هر فرد از سایر مزایای این طرح است .

فرماندار اهواز افزود: سرپرست هر خانواده می تواند یكی از پزشكان همكار طرح در مركز درمانی مربوطه را به صورت اختیاری انتخاب نماید.

وی خاطر نشان كرد در طی مراحل درمانی افراد، ارجاع به پزشك متخصص در صورت نیاز با نظر پزشك خانواده صورت می گیرد و از مراجعه بی مورد و بی هدف به پزشكان جلوگیری می شود.

مهندس فدعمی افزود خدمات سلامت در این طرح در سه سطح پزشك خانواده، پزشك متخصص و پزشكان فوق تخصص انجام می شود كه هزینه دارو و ویزیت و تزریقات در سطح اول رایگان و در سطح 2 و 3 نیز افزایش قابل توجهی نخواهد داشت .

وی افزود بیمارانی كه خارج از طرح پزشك خانواده و نظام ارجاع به طور مستقیم به پزشك متخصص و فوق تخصص مراجعه نمایند 100 درصد هزینه های تشخیص و درمان را باید به طور شخصی پرداخت كنند.

فرماندار اهواز اظهار امیدواری كرد با اطلاع رسانی همه جانبه و اجرای مطلوب این طرح، گام مهمی در جهت اجرای عدالت در نظام سلامت و درمان و كاهش هزینه های درمانی برداشته شود. /س
برچسب ها: ثبت نام ، پزشک ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.