مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز پنج شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:وحدت پايه و مبناي اصلي اصولگرايان باشد/ مراقب سياه نمايي‌ها در آستانه انتخابات باشيم،آمريکا عروسک خيمه شب بازي لابي صهيونيسم در معادلات جهاني و.... است

مهمترین عناوین اخبار سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

وحدت پايه و مبناي اصلي اصولگرايان باشد/ مراقب سياه نمايي‌ها در آستانه انتخابات باشيم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/30/644625_526.jpg
نماينده ولي فقيه در مشهد مقدس گفت: آنچه در شرايط کنوني بايد مورد توجه ويژه همه گروه‌هاي اصولگرا باشد صيانت از ارزش‌هاي انقلاب، حفظ وحدت و پرهيز از هرگونه سياه‌نمايي در راستاي ايجاد فضاي آرام و امن در کشور است.

دوشنبه به زندان باز مي‌گردم
 علي‌اكبر جوانفكر گفت: مرخصي 4 روزه‌ام با تعطيلات آخر هفته مواجه شده است، اميدوارم در اين مدت بتوانم مداواهاي لازم را انجام دهم و دوشنبه به زندان بازگردم.

سفر هيئت‌هاي کميسيون امنيت ملي به کشورهاي مصر، سوريه ، ميانمار و ترکيه
 سخنگوي کميسيون امنيت ملي وسياست خارجي مجلس گفت:کشورهاي مصر، سوريه ، ميانمار و ترکيه از جمله کشورهايي هستند که هيئت‌هايي از کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي به آن ها سفر خواهند کرد.

لاريجاني، ناطق يا ولايتي کانديدا شوند کانديداي اختصاصي معرفي نمي‌کنيم
 دبيركل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب گفت: در هفته گذشته شوراي مركزي جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب، اعضا تصميم گرفتند، در صورت كانديداتوري لاريجاني يا ولايتي و يا ناطق‌نوري از معرفي كانديداي اختصاصي صرف‌نظر كنند.

آنجا که قطار احمدي‌نژاد از ريل "خرد جمعي اصول‌گرايي" خارج مي‌شود اقبال مردم نيز از او برداشته مي‌شود
 قائم مقام مرکز سياسي حزب موتلفه اسلامي با بيان اينکه بخش اعظم توفيقات دولت نهم و دهم متوجه رويکردهاي اصول‌گرايي دولت احمدي‌نژاد بود، گفت: با فاصله گرفتن دولت از جريان اصول‌گرايي اقبال مردمي نيز از وي برداشته شد؛ معتقدم راه برون رفت از مشکلات فعلي کشور بازگشت آرا به سبد اصولگرايان و انتخاب يک نامزد اصول‌گرا در انتخابات 92 است.

فرار از زندان مکزیک 22 کشته برجای گذاشت +عکس
 تیراندازی گسترده‌ای اواخر شب گذشته زمانی‌که زندانیان زندانی در مکزیک برای فرار تلاش می‌کردند به وقوع پیوست که 22 نفر در نتیجه این رخداد کشته شدند.

تصويب تحريم صدا و سيما توسط کنگره آمريکا/ مهندس ضرغامي در ليست تحريم‌ها
 در راستاي تلاش‌هاي غرب براي جلوگيري از نشنيدن صداي ايران، کنگره آمريکا تحريم‌هاي جديدي عليه صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران را تصويب و مهندس ضرغامي، رييس صدا و سيما را نيز در ليست تحريم‌ها قرار داده است.

اصلاح سبک زندگي ريشه در آرمان‌هاي انقلاب دارد
 عضو شوراي مرکزي کانون دانشگاهيان گفت: با اصلاح سبک زندگي و تحقق اقتصاد مقاومتي مي‌توان يک ساختار زندگي خوبي را براي خود تشکيل داد و اينها به عنوان تکميل کننده يکديگر در رسيدن به آرمان‌هاي اصلي مقام معظم رهبري و انقلاب عمل مي‌کنند.

آمريکا عروسک خيمه شب بازي لابي صهيونيسم در معادلات جهاني
 یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمریکا مانند عروسک خیمه شب بازی از طریق لابی صهیونیسم در معادلات منطقه نقش بازی می کند بنابراين مذاکره با چنين گزينه‌اي بي نتيجه خواهد بود.

ايراد شوراي نگهبان به لايحه آيين دادرسي کيفري/ جبران خسارت معنوي و مادي به متهمين بازداشت غيرقانوني در لايحه جديد
 سخنگوي کميسيون حقوقي گفت: در لايحه آيين دادرسي کيفري به طور صريح به لزوم پرداخت جبران خسارت مادي و معنوي بازداشت متهم بي‌گناه پرداخته شده است.

مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌اي که گذشت

 سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، بررسي سبک زندگي و تاثيرات آن بر اقتصاد مقاومتي، تاثيرات انديشمندان اسلامي بر افکار دانشجويان و واکنش دانشجويان به آزادي مهدي هاشمي از مهمترين عناوين خبري دانشگاه در اين هفته بود.

حضور جمعيت وفاداران در انتخابات در قالب جبهه پيروان خط امام و رهبري
 قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: جمعیت وفاداران به عنوان زیر مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری تنها در راستای این مجموعه به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد،‌ و تا به این لحظه به صورت مستقل هیچگونه فعالیتی را انجام نداده است.

امروز رئیس جمهور به عراق نمی‌رود
 محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان امروز برای دیدار با مقامات عراقی به این کشور سفر نمی‌کند.

متكي در دانشگاه شهيد بهشتي مسائل روز کشور را بررسي مي‌کند
 داانشگاه شهيد بهشتي ميزبان نشستي با حضور منوچهر متكي به منظور حل مسائل جاري كشور خواهد بود.

جبهه ايستادگي در تدارک همايش و هم انديشي است
 عضو شوراي مرکزي جبهه ايستادگي گفت: جبهه ايستادگي در تلاش است تا همايشي به مناسبت 9 دي تدارک ببيند.

وظايف نيروي زميني سپاه پاسداران چيست؟
نيروي زميني سپاه پاسداران، در ابتدا با دفاع از انقلاب اسلامي در مقابل تحركات ضد انقلاب در كردستان، سيستان و بلوچستان، تركمن صحرا و... کار خود را آغاز کرد و با آغاز جنگ ایران و عراق با گسیل نیروهای خود به مرزهای جنوب وغرب نقش فعالی را به عهده گرفت.

گروه‌های تروریستی واقعیت تلخ جامعه سوریه هستند/برای توقف خشونت در سوریه مکانیزم‌هایی در طرح 6 ماده‌ای پیش بینی شده است
 معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه با بیان اینکه گروه‌های تروریستی و افراطی واقعیت تلخ سوریه هستند گفت: مکانیزم‌هایی در طرح 6 ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران برای توقف خشونت و بازگشت آرامش به سوریه اندیشیده شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار