خانواده ای که در برف و کولاک اسیر شده بودند و مادری که وقت زایمانش فرا رسیده بود، دستانش رو به آسمان و چشمانش گریان نه برای خودش که تنها برای فرزندش...

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روز گذشته در آذربایجان شرقی در روستای حسن بیگلو زن و شوهری در حال گذر از هنگ مرزی خودآفرین به سوی روستایشان بودند که ناگهان سرما شدید و برف و کولاک بیداد کرد و این زوج جوان را در چنگال خود به اسیری گرفت.
یاری کن خدا که مادر دست به دامن تو شد و پدر این نوزاد با غم دوچندان در پی فکری برای رهایی.
با سختی تمام به اورژانس و گروه امداد و نجات تماس گرفتند و عوامل را از گرفتاری خود باخبر کردند ولی غافل از آنکه برف همچون دیواری آهنین راه را برای یگان های امداد بسته بود.
دست به دامان خدا، نا امید از همه جا و صدای کودکی طنین انداز آرامش مادر بود، مادری که بی تاب در انتظار یاری فرشتگانی از سوی خداست.
خدا همیشه نزدیک است،صدایش را شنید.
دیری نپایید که مرزبانان با اصول منشور اخلاقی با یک اکیپ کامل از لندکروز و جرثقیل پزشک و کلی عوامل و پرسنل به یاری آنان شتافتند.
باز هم در مسیر اسیر شدند و نتوانستند از دیوار آهنی برفی بگذرند.
پیاده به راه افتادند در راه عده ای در برف اسیر شدند و عده ای طاقتشان به سر آمد،عده ای بی رمغ شدند که در نهایت ستوان حسن پارسا و ستوان عزت پور به همراه یک پزشک خو را به آنان رساندند.
کلی تلاش و کلی سختی، کلی مشقت می ارزید که کودکی سالم با لبخندی که گرمایش وجود ناجیانش را زنده می کرد، پای بر دنیای مهربانی گذارد.
صبح امروز فرماندار آذربایجان شرقی در ملاقاتی از تمامی مرزبانان به ویژه ناجیان این کودک و خانواده اش تقدیر و تشکر کرد و آن را بی سابقه ترین رخداد طول تاریخ برشمرد./ف

برچسب ها: گینس ، کودک ، کوهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار