دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين از برگزاري همايش دبيران استاني تشکل‌هاي عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري در هفتم دي‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدرضا باهنر دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين در نشست مشترک اعضاي شوراي مرکزي با دبيران استاني «جام» که شب گذشته در اهواز برگزار شد،‌ اظهارداشت: مهمترين مسأله پيش روي جامعه اسلامي مهندسين دو انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا است.

دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين‌ ادامه داد: اميدواريم بتوانيم برنامه ريزي مناسبي را براي اين انتخابات‌ها انجام دهيم و هيچ کدام از اين دو انتخابات ديگري را تحت‌الشعاع خود قرار ندهند.

وي افزود: در اردوگاه اصلاح طلبان افرادي که در فتنه نقش داشتند،‌ به هيچ وجه حضورشان در انتخابات آتي قابل قبول و تحمل نخواهد بود.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: اميدواريم انتخاباتي پرشور داشته باشيم و اصول‌گرايان نيز با اتحاد و انسجام و با کانديدايي مدير و مدبر به صحنه انتخابات ورود پيدا کنند.

باهنر با بيان اينکه برخي افراد مي‌گويند که قطار يک نفر راننده را با خود مي‌برد، اما بايد به اين افراد گفت که سازنده موتور و واگن‌هاي قطار و ريل‌گذاري مسير حرکت را افراد ديگري برعهده دارند و انجام مي‌دهند، ادامه داد: بايد با دقت بيشتر و مديريت مدبرانه اي قطار را حرکت داد و هدايت کرد.

وي در ادامه درباره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: با توجه به انطباق دو انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا، اصلاح طلبان تمام تمرکز خود را روي انتخابات شوراها خواهند گذاشت و با توجه به شرايط و پراکندگي جغرافيايي و منابع انساني امکان پيروزي در اين انتخابات را اميدوارانه دنبال مي کنند.

دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين، ادامه داد: در اين راستا ما نيز از اعضاي خود در سراسر کشور درخواست کرده‌ايم تا با رايزني و گفتگو با جريان‌هاي همسوي اصولگرا، ليست مشترکي را جهت انتخابات شوراها ارائه کنند.

باهنر از برگزاري همايش دبيران استاني تشکل‌هاي عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري هفتم دي‌ماه خبرداد و گفت: دبيران استاني تشکل‌هاي عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري همايش بزرگي را در راستاي انتخابات آتي برگزار مي‌کنند و اميدواريم با برنامه‌ريزي و مديريت مناسب حضور پرشور و هدفمندي در انتخابات آتي داشته باشيم.

انتهاي پيام/ر
برچسب ها: باهنر ، جبهه ، پیروان ، فتنه ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار