اعضاي شوراي مرکزي و دبيران استاني جامعه اسلامي مهندسين آيت‌الله جزايري نمايندگان ولي فقيه در استان خوزستان ديدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اعضاي شوراي مرکزي و دبيران استاني جامعه اسلامي مهندسين آيت‌الله جزايري نمايندگان ولي فقيه در استان خوزستان ديدار و گفتگو کردند.

در اين ديدار محمدرضا باهنر دبيرکل جامعه اسلامي مهندسين به بيان نحوه تشکيل و ضرورت وجود يک تشکل تخصصي با عنوان جامعه اسلامي مهندسين پرداخت و گفت: جامعه اسلامي مهندسين به عنوان تشکلي حامي و پشتيبان ولايت فقيه فعاليت مي‌کند و از ابتداي تشکيل نيز به دنبال شناسايي نيروهاي متخصص و متعهد و ولايي در راستاي حرکت روحانيت مبارز و ولايت فقيه و رهبري بوده و پس از گذشت سال‌ها هيچگاه از مسير  جدا نشده و هميشه در اين مسير حرکت کرده است.

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: اين تشکل به بسياري از مسائل تخصصي کشور و جنبه‌هاي فني،مهندسي، اقتصادي و ... ورود کرده و اعضاي آن نيز در بسياري از مجالس و دولت‌ها حضور داشته‌اند.

باهنر تصريح کرد: با توجه به نزديک بودن انتخابات رياست جمهوري  و شوراهاي اسلامي شهر و روستا تاکنون جلسات متعددي را با جامعتين داشته‌ايم و اميدواريم در انتخابات آينده نيز بتوانيم از رهنمودهاي اعضاي جامعتين استفاده کنيم و با الگو قراردادن فرمايشات مقام معظم رهبري در تمام ابعاد کار خود را ادامه دهيم.

در اين ديدار همچنين آيت الله جزايري نماينده ولي فقيه در استان خوزستان با عرض خوشامدگويي به اعضاي جامعه اسلامي مهندسين گفت: اميدواريم سفر بي ضرر و پر خير و برکتي براي استان داشته باشيد، چرا که مردم و نظام نيازمند اينگونه سفرها، ديدارها و مذاکرات هستند.

وي افزود: جامعه اسلامي، جامعه‌اي الهي است که در رأس  آن خداوند، انبياء، اوليا و در نهايت ولايت فقيه و علما قرار دارند و در اين ميان ولايت جهت دهنده و هدايت کننده است و اينجاست که مردم نيز دخيل هستند.

آيت‌الله جزايري ادامه داد: خداوند مي‌فرمايند ولايت هدايت کننده است و مردم نيز بايد هدايت شوند.

نماينده ولي فقيه در استان خوزستان ادامه داد: در اين ميان خواص جامعه وظايفي دارند که با توجه به ارتباطاتشان با مردم و رهبري، بايد رابطه خود را با مردم و ولايت حفظ کرده و پيام‌هاي رهبري را با زبان مردم براي آنان بازگو کنند.

آيت الله جزايري خاطر نشان کرد: نخبگان صالح و متدين همان خواص‌اند که به وسيله اجراي فرمايشات رهبري در ميان مردم قرار دارند و اميدواريم همچون اوايل انقلاب خواص احساس وظيفه کنند و با انسجام و اتحاد به نحو احسن وظايف خود را انجام دهند.

انتهاي پيام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار