دبیر کمیته سیاسی جامعه نمایندگان ادوار گفت: انتخابات سال آتی در دستور کار اعضای شورای مرکزی جامعه ادوار قرار دارد و در حال حاضر ویژگی‌های رئیس جمهور و مولفه‌‌ها را بررسی می‌کنیم.

محمد عظیمی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با فعالیت‌های جامعه نمایندگان ادوار گفت: جامعه نمایندگان ادوار در حال زمانبندی فعالیت‌های انتخاباتی خود در راستای دیدار و رایزنی با گروه ها و تشکل‌های همسو است.

وی با اشاره به اینکه موضوع انتخابات سال آتی در دستور کار شورای مرکزی قرار دارد بیان کرد: بعد از تعیین مولفه‌ها و تعیین ویژگی‌های رئیس جمهور وارد بحث مصداق مي‌شويم و مصادیق مورد نظر تشکل خود را به صورت رسمی معرفی می‌کنیم.

دبیر کمیته سیاسی جامعه نمایندگان ادوار در تشریح روند کاری این تشکل افزود: به عنوان تشکلی که با جبهه پیروان خط امام و رهبری هماهنگی و همکاری داریم، دیدگاه و نظرات خود را برای رسیدن به اجماع نظر با مجموعه گروه‌های همسو در شورای مرکزی جبهه پیروان مطرح می‌کنیم.

وی همچنین ادامه داد: هر هفته جلسات شورای مرکزی و کمیته سیاسی جامعه نمایندگان با حضور اعضا، به صورت مجزا تشکیل می‌شود.

عظیمی در پاسخ به این‌سؤال که ائتلاف 1+2 سه کاندیدای احتمالی را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: ائتلاف 1+2 برای ما ملاک نیست و از آنجایی که هنوز وارد مصادیق نشده‌ایم بعدا نظر خواهیم داد، و بعید می‌دانم که این ائتلاف شکل گیرد؛ فقط در حد یک گمانه‌زنی است.

دبیر کمیته سیاسی جامعه نمایندگان ادوار خاطرنشان کرد: نیروهای پشتیبانی کننده ائتلاف‌ها  که حلقه واسط و شکل‌دهنده افکار عمومی بايد به ائتلاف برسند ، در نتیجه ائتلاف اعضا و گروه‌ها و شخصیت‌های فکری، کاندیداهای مطرح به ائتلاف نزدیک شوند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار