عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي نمايندگان ادوار گفت: اصولگرايان در مسائل سياسي متوسل شدن به رياکاري و دروغ براي از صحنه بيرون کردن رقيب را مشي ناپسند مي‌دانند و ادعاي منتجب‌نيا نظر شخصي وي بوده؛ لذا اصولگرايان خواهان رقابت سالم در عرصه سياسي هستند.

محمد رضايي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ، در واکنش به ادعاي منتجب‌نيا مبني بر التهاب آفريني اصولگرايان عليه اصلاح طلبان اظهار داشت: اصولگرايان در مسائل سياسي متوسل شدن به رياکاري و دروغ براي از صحنه بيرون کردن رقيب را مشي ناپسند مي‌دانند و ادعاي منتجب‌نيا نظر شخصي وي بوده؛ لذا اصولگرايان خواهان رقابت سالم در عرصه سياسي هستند.

وي با تاکيد بر اينکه اصولگراها در انجام امور سياسي خدا را در نظر مي‌گيرند، تصريح کرد: مردم آگاه فريب فرافکني‌هاي اصلاح طلبان را نمي‌خورند و تلاش‌هاي آنها در جهت تخريب چهره اصولگرايي آب در هاون کوبيدن است.

رضايي نماينده سابق بندرعباس در پاسخ به اين سوال که اصلاح طلبان در چه شرايطي مي‌توانند پا به عرصه سياسي کشور بگذارند،‌ افزود: زماني که مردم مي‌خواهند فردي را به عنوان مسئول والگو برگزينند، به طور قطع افرادي که بدون خطا و لغزش هستند را انتخاب مي‌کنند؛ درنتيجه افراد خاطي به عنوان توبه‌کار وارد صحنه سياسي مي‌شوند و بنابر حق حيات سياسي و اجتماعي كه دارند،  مي‌توانند به فعاليت بپردازند.

نماينده دور چهارم و پنجم مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: اظهارات تخريبي برخي اصلاح طلبان از صحنه بيرون کردن رقيب و جلب نظر مردم با اظهاراتي به دور از واقعيت است و اظهارات منتجب‌نيا را در همين جهت مي‌بينم.

عضو  شوراي مركزي جامعه اسلامي جامعه نمايندگان ادوار خاطر نشان کرد: با توجه به عملکرد گذشته اصلاح طلبان و روندي که پيش گرفته‌اند اميدي به حضور آنها نيست.

گفتني است رسول منتجب‌نيا در پي تلاش اصلاح‌طلبان براي ورود بدون هزينه به عرصه انتخابات در جهت تخريب فعاليت‌هاي اصولگرايان برآمده و عنوان كرده "اصولگرايان به خاطر ترس از حضور اصلاح طلبان فضا را عليه آنان ملتهب مي‌كنند".

انتهاي پيام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار