ميلاد ميداودي مهاجم سابق تيم استقلال تهران دليل اصلي از حضور در تيم آلومينيوم را پوشيدن پيراهن تيم مس بيان كردو اظهار داشت: آلومينيوم شرايط را براي ملي پوش شدنم فراهم مي کند.

ميلاد ميداودي مهاجم تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان شرايط خوبي دارد و براي حضور در رقابت هاي برتر با حريفان مصاف  مي كند، از طرفي علي رغم آمادگي كاملي كه دارم از سوي مسئولان استقلال دربازي ها شركت نمي كردم لذا تيم به حضور در آلومينيوم و بازگشت به دوران اوجم گرفتم.

وي ادامه داد: عدم استفاده از قابليت هايم در استقلال سبب شد تا از پوشيدن پيراهن تيم ملي دور شوم با عقد قرارداد با باشگاه آلومينيوم خواهان حضور دوباره در تيم ملي نيز هستم.

ميداودي افزود: پس از تعطيلات نيم فصل در اولين ديدار خود بايد به مصاف تيم استقلال تهران برويم و از انگيزه بالايي براي مصاف تيم سابقم دارم و اميدوارم با درخشش در اين ديدار سه امتياز بازي رفت را جبران كنيم.

مهاجم آلومينيوم تصريح كرد: تيم آلومينيوم به طور حتم با حمايت پرشور هواداران خود علاوه به بقاء در رقابت هاي برتر به طور حتم در مكاني شايسته در پايان مسابقات ليگ 12 قرار مي گيرد، ضمن اينكه معتقد هستم تيم آلومينيوم شايستگي كامل براي مصاف با حريفان برتري در ليگ هاي آينده را داراست./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار