اعضای تیم استقلال در حالی که بازی را به داماش واگذار کردند که شرایط برای این تیم در پایان نیم فصل متفاوت پیش می رود زیرا اعضای این تیم به قهرمانی نیم فصل امیدوار بودند، آخرین اخبار تیم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آبی ها در مقابل داماش با ترکیبی به میدان رفتند که مورد توجه و تائید امیر قلعه نوعی نبود زیرا وی با غیبت چند بازیکن خود روبروست و را طرفی جانشین برای این بازیکنان نداردو این موضوع شرایط را برای وی تغییر داده است این در حالیست که برخی مسئولان تیم استقلال به حضور یکی از مهاجمان و استقلال در ترکیب آبی ها معترض شدند و مدعی شدند که حضور این بازیکن در ترکیب استقلال مناسب این تیم در بازی با داماش نبوده اما امیر قلعه نوعی از وی در ترکیب استقاده کرده است و این موضوع به ضرر استقلال تمام شده است زیرا برخی اعضای این تیم در ترکیب استقلال با شرایط ایده آلی روبرو نمی شوند و این موضوع عامل این است که استقلال در نهایت ضرر کند و سه امتیاز چند بازی مهم را از دست بدهد تا در پایان فصل به دلیل همین امتیاز های از دست دده دچار مشکلات جدی شود.

گفتنی است، برخی مسئولان مدعی هستند که امین منوچهری مهاجم  جدید این تیم شرایط ایده آلی برای همراه این تیم ندارد و به این دلیل استقلال دچار مشکلاتی می شود زیرا آمار گل های به ثمر رسیده مهاجمان این تیم نشان می دهد که شرایط چگونه پیش می رود و در بین مهاجمان حال حاضر تیم تنها آرش برهانی است که یک بازی در میان برای تیم گلزنی می کند و از شرایط نسبتاً بهتری برخوردار است و این موضوع با خواست و هدف مسئولان و مربیان این تیم مغایرت دارد و مورد نظر آن ها نیست.

شایان ذکر است، مسئولین تیم استقلال خواستار جدایی منوچهری هستند، اما این اتفاق هنوز قطعی نیست و قرار است ظرف چند روزه آینده بررسی شود.

** انتقاد شدید کادر فنی به عملکرد بائو

اعضای تیم استقلال، پس از مصدومیت فابیو جان واریو در خط میانی دچار مشکلات جدی شدند و حتی حضور دائمی جواد نکونام نیز نتوانسته است این تیم را یاری کند از طرفی عنوان شده است که مربیان تیم به عملکرد چند هافبک فعلی تیم معترض شدند و معتقدند که آن ها شرایط پر کردن جای مصدومان را ندارند .

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال پس از جدایی دو هافبک این تیم و مصدومیت جان واریو دچار مشکلاتی شدند که شرایط را برای این تیم تغییر داده است به همین قلعه نوعی پس از بازی با داماش انتقاد شدید خود را اعلام کرد وی که تصور رویارویی با این شرایط را نداشت معتقد است که غیبت چند بازیکن مورد نظرش وی را دچار مشکلات جدی کرده است و ازهافبک های فعلی تیمش انتظار بیشتری دارد که برآورده نشده است و این موضوع در حالی با شرایط نامناسب پیش می رود که استقلال به دلیل عملکرد برخی هافبک هایش امتیازات حساس را از دست می دهد.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی به شرایط بائو در بازی با داماش اعتراض کرده است و معتقد است که وی نتوانسته است انتظارات را برآورده کند از طرفی، وی پس از یک نیمه حضور در ترکیب استقلال از ترکیب خارج شد و جای خود را به یک مدافع داد زیرا قلعه نوعی بسیار از عملکردش ناراضی بود و این موضوع باعث شد که شرایط به ضرر استقلال پیش برود و این تیم امتیازات زیادی را در پایان نیم فصل اول از دست بدهد.

** اعتراض بازیکنان به سفر مارکوپولویی و باخت

بازیکنان تیم استقلال پس از باخت به داماش شرایط به وجود آمده را مورد ارزیابی قرار دادند و این موضوع را به نوع سفر و پرواز و اتوبوس راه ربط دادند و اعلام داشتند که مسئولین و مربیان باید به این موضوع توجه داشته باشند زیرا این موضوع شرایط را برای آنها تغییر داده است و در غیر این صورت سه امتیاز این دیدار از دست نمی رفت .

بر اساس این گزارش، بازیکنان تیم استقلال پس از باخت با انتقاد روبرو شدند، اما اعلام داشتند که شرایط کاملاً به ضرر استقلال پیش رفته است و این موضوع عامل اصلی این اتفاق شد که تیم سه امتیاز را از دست بدهد و دچار مشکلات جدی شود این در حالیست که آنها به نوع سفر تیم اعتراضی کردند و معتقدند که هیچ مقام مسئولی در این خصوص پاسخگوی آن ها نیست و این در حالیست که با لغو بازی نیز مخالفت شد تا شرایط کاملاً به ضرر این تیم تمام شود.

شایان ذکر است، بازیکنان اعلام کردند پیش از بازی به این مسائل اشاره داشتند و از مسئولین خواستند تا توضیحات لازم را ارائه کنند تا تصمیم جدید اتخاذ شود اما در نهایت ناچار شدند با شرایطی که ایده آل نبود، در این بازی حاضر شوند تا همه چیز به ضرر این تیم تمام شود.

** جریمه استقلال توسط فدراسیون قطعی است

اعضای تیم استقلال در حالی با دست خالی به تهران بازگشتند که بازی با داماش شرایط را برای این تیم تغییر داد زیرا هم سه امتیاز و قهرمانی از دست رفت و هم این تیم با حواشی بسیار زیاد احتمالاً با جریمه روبرو شده است که این موضوع وضعیت را سخت تر می کند.

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال در جریان بازی با داماش پشت دروازه حریف و خودی گرم کردند و این موضوع خلاف قانون است در حالی که ترکی داور بازی این دیدار را متوقف کرد اما گزارشی نیزبه فدراسیون ارائه شده است که قرار شده مورد بررسی کامل قرار بگیرد و انجام شود.

بر اساس این گزارش که به ضرر استقلال ارائه شده است این تیم با جریمه روبرو می شود و مسئولین تیم نیز به موضوع مطرح شده اعتراض کردند زیرا معتقدند که شرایط در بازی با داماش کاملاً به ضرر استقلال پیش رفته است و این موضوع عاملی است که این تیم از شرایط شکایت کرده است اما بجای رسیدگی به شکایت این تیم مسائل دیگری مورد بررسی قرار می گیرد که کاملاً به ضرر این تیم است و نباید چنین اقداماتی رخ دهد از طرفی برخی مسئولین اعلام شده است جریمه استقلال در این بازی قطعی است.

*** اعتراض مهاجم استقلال به نیمکت نشینی مجدد

در حالی که استقلال با مشکل گلزنی و ناکامی مهاجمان خود روبرو شده است این مشکل عاملی است که هر کدام از مهاجمان این تیم برای حضور در ترکیب تیم مدعی باشند زیرا شرایط خود را از دیگری ایده آل تر می دانند و این موضوع در بازی پایانی نیم فصل نیز تکرار شده است.

بر اساس این گزارش، میلاد میداوودی، مهاجم آبی ها در یددار با پیکان برای استقلال گلزنی کرد اما پس از به ثمر رساندن این گل نیز از روی نیمکت استقلال را همراهی می کند و این موضوع باعض شد که این بازیکن مجدداً به نیمکت نشینی اش معترض شود.

گفتنی است، این بازیکن که پس از مدت ها نیمکت نشینی در مقابل پیکان توجه قلعه نوعی را جلب کرد و در ترکیب قرار گرفت و گلزنی کرد اما این گل توجه کادر فنی را جلب نکرد و وی از آن زمان روی نیمکت قرار دارد و در بازی با داماش نیز شرایط حضور ترکیب تیم را بدست نیاورد این در حالی است که میداودی توقع داشت پس از گلزنی بتواند استقلال را همراهی کند و با شرایط ایده آل در ترکیب به میدان برود اما امیر قلعه نوعی اعتقادی به حضور وی در ترکیب اصلی تیم ندارد و این موضوع عاملی است که وی حضور برای  استقلال را از دست بدهد، این اتفاق باعث شده است که این مهاجم به شرایط موجود معترض شود و شرایط را به ضرر خود احساس کند زیرا گلزنی در ترکیب تیم باعث دوری اش از ترکیب شد و این موضوع شرایط را برای جدایی اش ایده ال تر کرده است تا وی بتواند نیم فصل آینده اش را تعیین کند.

** مسئولین استقلال: پاداش قهرمانی پرید

در حالی که اعضای تیم استقلال به خاطر برد های خود در مسابقات نیم فصل اول هیچ پاداشی را دریافت نکردند وتنها با قول پاداش برد تیم سپاهان روبرو شدند پس از باخت به داماش و از دست رفتن قهرمانی نیم فصل دوم با شرایط روبرو شدند که مسئولین به شرایط موجود معترض شدند و به این موضوع اشاره کردند.

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال پس از پیروزی های پیاپی و رسیدن به صدر جدول در دو بازی پایانی نیم فصل شرایط خوب گذشته را از دست دادند و با اوضاعی روبرو شدند که کاملاً به ضرر این تیم تمام شد زیرا در دو بازی 6 امتیاز از دست دادند و این موضوع اوضاع را برای این تیم تغییر داد.

گفتنی است، مسئولین تیم استقلال که به اعضای این تیم قول داده بودند که پس از مسجل شدن قهرمانی در نیم فصل پاداش را برای اعضای این تیم در نظر می گیرند در حال حاضر با شرایط متفاوتی روبرو شدند که مدعی شدند که از آن راضی نیستند و توقع قهرمانی در نیم فصل را داشتند زیرا شرایط بسیار ایده آل پیش می رفت اما بازیکنان با بی دقتی 6 امتیاز مهم را از دست دادند به همین دلیل پاداشی که قرار بود به آنها تعلق بگیرد از دست رفت و شرایط برای این تیم تغییر کرد زیرا مسئولین قرار بود به دلیل شرایط ایده آل اعضای تیم ، عدم پرداخت پاداش در طول بازی ها را در دیدار با داماش، جبران کنند و پاداش قهرمانی در نیم فصل را به صورت یک جا و با این عنوان به آنها پرداخت کنند، اما این اتفاق رخ نمی دهد./آق


 

برچسب ها: استقلال ، بائو ، اعتراض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار