هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز فردا 30آذر ماه با برگزاری دو دیدار و یک دیدار حساس در اول دی ماه پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در نخستین بازی از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فردا 30 آذر ماه ساعت 9 صبح تیم دی با در اختیار داشتن برادران عالمیان، واحد مامیری و شهرام سربخشیان به مربیگری ابراهیم علیدخت در حالی به مصاف نفت سپاهان می رود که تاکنون بدون باخت در صدر جدول قرار دارد این بازی به میزبانی آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار می شود از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

در تیم نفت سپاهان، مجید احتشام زاده، محمد رضا نعمتی، حمید رضا طاهر خانی و امین میر الماسی بازی می کنند که هدایت این تیم را صمد تدبیری به عهده دارد.

در دیگر بازی این هفته ساعت 16 فردا پتروشیمی نوری، استان بوشهر و علیصدر همدان به میزبانی عسلویه به مصاف هم خواهند رفت، علیصدر که با تیم جوان خود تاکنون موفق نشده است یک برد را کسب کند این هفته به دنبال کسب امتیاز است.

براساس این گزارش: در حساس ترین بازی این هفته ساعت 16 روز جمعه اول دی ماه تیم پتروشیمی بند امام در ماهشهر میزبان تیم دانشگاه آزاد است، این دو تیم نیز بعد از دی مدافع عنوان قهرمان هستند و در پتروشیمی بند امام، محمد رضا اخلاق پسند کاپیتان تیم ملی و مهران احدی کاپیتان سابق تیم ملی قرار دارند هر چند آنها در هفته نخست مقابل باشگاه دی با نتیجه 5 بر یک شکست خوردند و تا حدود زیادی عنوان قهرمانی را از دست دادند اما هنوز هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و نمی توان چهره قهرمان لیگ را از قبل تشخیص داد./با


 

برچسب ها: تنیس ، دیدار ، حالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار