مربی تیم ملی تنیس روی میز اعلام کرد: رئیس فدراسیون جهانی به من گفت که نوشاد شما غیرقابل باور است.

احمد جعفری پور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نوشاد عالمیان قهرمان تنیس روی میز ایران با درخشش در فینال تورهای جهانی و کسب عنوان نایب قهرمانی نشان داد که تنیس روی میز ایران دیگر مقهور قدرت چینی ها نیست و خودش حرفی برای گفتن دارد تا جایی که رئیس فدراسیون جهانی نیز به من گفت: که حضور نوشاد در فینال نشان می دهد که وی در یک سال گذشته بسیار پیشرفت کرده است.

وی افزود: البته عالمیان مقابل فرانزیسکای آلمانی که 2 بار در برابر وی باخته است شانسی برای بردن نداشت زیرا این بازیکن قدبلند،دستان قوی و سبک بازی خیره کننده ای داشت و به طور حتم در سالهای آینده بیشتر از این بازیکن آلمانی خواهیم شنید البته نوشاد یکی دو سال پیش نیز یک بار دیگر مقابل وی بازی را واگزار کرده بود.

مربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان درباره آوردن حریف تمرینی خارجی به ایران و تغییر محل اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: من به عنوان مربی فقط پیشنهاد دهنده هستم، به طور قطع موضوع حریف تمرینی خارجی را پیگیری خواهم کرد ضمن اینکه من نیز علاقه دارم محل اردوی تیم ملی جایی غیر از تهران و در شهرهای شمالی کشور باشد که برای پینگ پنگ مناسب است اما حقیقت این است که من فقط می توانم این مسائل را پیشنهاد کنم.

وی اضافه کرد: البته دوست دارم اردوهای خارجی از کشور هم برای بازیکنان ملی پوش برگزار شود البته بدی این اردو این است که فقط یکی دو نفر می توانند در آن حضور یابند. جعفری پور از وزارت ورزش و جوانان در خواست کرد تا برای تنیس روی میز کشور پوشه جدیدی باز کنند.

وی در این باره گفت: از وزارت ورزش می خواهم که پوشه جدیدی برای ما باز کنند و بودجه لازم را برای فدراسیون تنیس روی میز فراهم کنند زیرا پینگ پنگ ایران پتانسیل پیشرفت را دارد و من قول می دهم اگر به ما کمک شود تا یک سال و نیم آینده و در مسابقات جهانی با کمک مربیان دیگر و مسئولان فدراسیون تنیس روی میز جزو 24 تیم برتر دنیا باشیم.

وی با بیان اینکه این وضعیت درباره رشته ورزشی کشتی فرنگی ایران نیز صدق می کند در این باره توضیح داد: کشتی فرنگی ایران ابتدا خوب کار نمی کرد اما وقتی از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان از آنها حمایت شد اکنون وضعیت آنها نسبت به کشتی آزاد نیز بهتر شده است، درباره پینگ پنگ هم باید بگویم که ما قدرت پیشرفت کردن را داریم، اگر مسئولان به ما توجه کنند و بودجه لازم برای این رشته ورزشی فراهم باشد دست رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز برای اعزام های برون مرزی یا آوردن حریف تمرینی خارجی باز است و این به من مربی نیز کمک خواهد کرد تا برنامه هایمان را بدون دغدغه مالی انجام دهم./مح

برچسب ها: نوشاد ، تنیس ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار