رژيم صهيونيستي 2600 واحد مسکوني ديگر در قدس اشغالي احداث مي کند. .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ يک سازمان چهارشنبه اعلام کرد اسرائيل با ساخت 2006 واحد مسکوني جديد براي شهرک نشينيان در شرق قدس موافقت کرده است.

کميته برنامه ريزي براي توسعه شهرک هاي صهيونيست نشين زير نظر وزارت جنگ رژيم صهيونيستي چهارشنبه با ساخت دو هزار و ششصد و ده واحد مسکوني جديد در بخش شرقي شهر اشغالي قدس موافقت کرد.

 اين واحدهاي مسکوني جديد در محله جيفعات هامتوس در شرق قدس ساخته خواهد شد.داني سايدمن رئيس «سازمان دنيوي قدس» اعلام کرد : من با شهردار صحبت کردم و او گفت با ساخت دو هزار و ششصد و ده واحد مسکوني براي شهرک نشينيان موافقت شده است.

سازمانهاي حقوقي مي گويند اين طرح بر ساخت بيش از دو هزار واحد مسکوني جديد صحه گذاشته که نخستين محله جديد شهرک نشين در شرق قدس در بيست و يکسال گذشته است.ساخت و ساز در جيفعات هامتوس ، آغاز ساختمان سازي در يک منطقه شهرک نشين در شرق قدس از ابتداي ساخت و ساز در هار حوما ( جبل ابو غنيم ) از سال 1997ميلادي است.

جنبش اسرائيلي «صلح اکنون » نيز اعلام کرد ساخت و ساز در جيفعات هامتوس قواعد بازي را تغيير خواهد داد و بسياري از مرزها بين اسرائيل و هر گونه کشور مستقل فلسطيني را به شدت تغيير مي دهد.بيش از سيصد و چهل هزار شهرک نشين در شهرکهايي در کرانه باختري زندگي مي کنند و اين رقم به صورت مداوم در حال افزايش است. حدود 200 هزار شهرک نشين ديگر نيز در ده محله شهرک نشين در شرق قدس زندگي مي کنند.

برچسب ها: مسکونی ، قدس ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار