قيمت انواع ميوه پس از چند روز نوسان با نزديک شدن به شب يلدا در ميدان ميوه و تره بار مرکزي ثبات يافته است.

حسين مهاجران رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و تره بار در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق اظهار داشت: التهاب افزايش قيمت ميوه در سطح شهر همچنان برقرار است.

وي ادامه داد: در حال حاضر هندوانه که پرمصرف ترين ميوه شب يلدا است در ميدان مرکزي ميوه و تره بار در هر کيلو به قيمت 2 هزارتومان به فروش مي رسد در حالي که در سطح شهر قيمت آن بسيار بالاتر است.

مهاجران اضافه کرد: انار يکي ديگر از ميوه هاي پرمصرف شب يلدا نيز به قيمت هر کيلو 1500 تا 3500 به نسبت کيفيت به فروش مي رسد که گران ترين ميوه شب يلدا در ميدان مرکزي است.

رئيس اتحاديه فروشندگان ميوه و تره بار گفت: قيمت اين ميوه ها که از هفته قبل افزايش يافته بود اکنون در ميدان مرکزي ميوه و تره بار کاهش و تثبيت يافته است.

وي با بيان اينکه امسال توليد سيب و مرکبات در کشور افزايش داشته و قيمت آن نيز نسبت به سال گذشته بسيار کاهش يافته است افزود: اين ميوه ها مي تواند بهترين انتخاب خانواده ها براي مراسم شب يلدا باشد.

مهاجران ادامه داد: پرتقال، نارنگي و سيب ايراني باکيفيت در ميدان مرکزي ميوه و تره بار به طور متوسط در هر کيلو 800 تا 2 هزارتومان به فروش مي رسد.

وي با بيان اينکه قيمت موز در اين هفته کاهش يافت و به 2 هزار و 650 هزارتومان رسيد گفت: قيمت انگور و خرمالو همانند سال گذشته است و تغييري نيافته است./س
برچسب ها: ثبات ، قیمت ، شب یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار