رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی فارس گفت: استان فارس آمادگی کمک به سرمایه گذار بخش خصوصی برای ایجاد فروشگاهی از صنایع دستی و خشکبار ایرانی متناسب با سلیقه مردم چین در آن کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس محمد حسین مبشری افزود : طی مذاکرات انجام شده در چین و با حمایت سفارت سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند محصولات ایرانی مانند خشکبار،صنایع دستی و..  متناسب با نیاز چینی ها را در این کشور در قالب فروشگاه به فروش برسانند.
وی با اشاره به اینکه چین کشور ثروتمند و دارای جمعیت زیادی است، ادامه داد: جذب حتی 10درصد جمعیت چین به سمت محصولات ایرانی کمک موثری برای صادرات و سرمایه گذاری محسوب می شود.
رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی فارس بیان کرد: عرضه محصولات سنتی و کشاورزی ایران به کمک سفارت علاوه بر  سرمایه گذاری به شناساندن محصولات ایرانی در این کشور کمک می کند.
مبشری یادآور شد: حضور ایران در 13 و 14 آذر ماه در نمایشگاه  پکن و ارائه برنامه های مختلف از طرف مسئولین استانی و انجام بیش از 52 مذاکره گامهای موفقی برای برقراری  ارتباط ایجاد کرد.
وی افزود: طی ملاقات با سفیرو دو سفر عمومی، چند استان ایران به شهرهای چین علاقه مندی چینی ها برای دریافت صنایع دستی، داروهای گیاهی، فرش، خشکبار، معادن و مسائل گردشگری اعلام شد که در این خصوص برنامه ریزی ها در حال پیگیری است./س

برچسب ها: فروشگاه ، فارس ، پکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.