عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: تعدادي از اعضاي جبهه در حال تدوين معيارها و شاخصه‌هاي رئيس‌جمهوري مورد اعتماد مردم هستند و اين معيارها نيز براساس فرامين امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري تدوين مي‌شود.

فاطمه آليا در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برنامه‌هاي انتخاباتي جبهه پايداري انقلاب اسلامي، اظهار داشت: جبهه پايداري در حال حاضر تدوين منشور و برنامه جامع و كاملي را براي انتخابات آتي در دست تدوين دارد.

وي با بيان اينكه جبهه پايداري برنامه خود را به دولت منتخب آينده پيشنهاد مي‌‌كند، ادامه داد: جبهه پايداري افرادي متخصص و با تجربه‌‌ را انتخاب كرده تا برنامه دولت آينده را در بخش‌هاي مختلف صنعتي، اقتصاد مقاومتي و بهداشت و درماني تدوين كنند.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري درباره زمان نهايي شدن تدوين برنامه انتخاباتي، گفت: برنامه ريزي‌ها را براساس يك فرصت سه ماهه انجام داده‌ايم و بايد قبل از آغاز دولت يازدهم تدوين اين برنامه با پايان برسد تا بتوانيم آن را به دولت آتي پيشنهاد كنيم.

وي درباره مجموعه برنامه‌هاي ديگر جبهه پايداري در بخش تشكيلاتي، اظهار داشت: بعد از تاييد اساسنامه جبهه پايداري توسط شوراي فقاهتي، جبهه در جهت سازمان‌دهي تشكيلاتي خود اقدام كرد.

آليا تصريح كرد: افرادي در شهرهاي مختلف به همكاري با جبهه پايداري علاقمند بودند و بعد از تاييد اساسنامه در جهت ساماندهي آنان كارهايي را انجام داديم.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري با اشاره به شكل‌گيري تيم تدوين شاخصه‌ها رئيس‌جمهور آتي در جبهه پايداري، تصريح كرد: تعدادي از اعضاي جبهه در حال تدوين معيارها و شاخصه‌هاي رئيس‌جمهوري مورد اعتماد مردم هستند و اين معيارها نيز براساس فرامين امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري تدوين مي‌شود.

وي تصريح كرد: بعد از به پايان رسيدن شاخصه‌ها و در زمان ثبت نام كانديداهاي انتخابات آتي، جبهه پايداري نامزدها را با شاخصه‌ها خود بررسي مي‌كند و مطابق آن نامزد مدنظر خود را به مردم معرفي خواهد كرد.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي با اشاره به برگزاري همايش جبهه پايداري در 4 دي‌ خاطر نشان كرد: جبهه پايداري همايش 4 دي را در آستانه حماسه 9 دي‌ برگزار مي‌كند و آيت‌الله مصباح با حضور در اين مراسم با موضوع تبيين ريشه‌هاي حماسه 9 دي به ايراد سخنراني مي‌پردازد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار