فدراسیون بوکس برنامه های زیادی در پیش دارد، برنامه هایی که از اردو با اروپایی ها گرفته تا اخذ اعتبار از وزیر ورزش و خرید لوازم جدید بوکس وسعت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بوکس یکی از رشته های رزمی کشور است که خواستگاه بسیاری از علاقمندان نیز می باشد.

فدراسیون بوکس هر از چند گاهی با حضور رئیس، نائب رئیس، اعضای هیئت رئیسه و مربیان و سرمربیان تیم های ملی جلسه ای تشکیل می دهند که از درون آنها مصوبه ها و تصمیمات خوبی برون می آید.

فدراسیون بوکس در جدیدترین تصمیم خود در نظر دارد تا روابط بین المللی خود را با کشورهای اروپایی در تهران توسعه ببخشد.

این روابط به بررسی و پیش بینی اردوهای 2 جانبه یا چند جانبه میان کشورهای خارجی با تیم های ملی کشورمان می باشد.

فدراسیون با توجه به مشکلات مالی ناچار است در هر زمینه تصمیماتی اتخاذ کند که مقرون به صرفه باشد، از جمله این تصمیمات همین مسئله برگزاری اردوهاست فدراسیون برای برگزاری اردوی مشترک 2 راه دارد یا باید به سفرهای خارجی برود یا باید تیم های خارجی را به کشور دعوت کند بر همین اساس دعوت از تیم های خارجی تنها هزینه اسکان دادن و تغذیه آنها را در بردارد و هزینه سفر با خود تیم هاست و نسبت به اعزام تیم های بوکس به کشور بسیار مقرون به صرفه است.

**درخواست اعتبارات مالی از مدیران ورزش استان ها و وزیر ورزش

فدراسیون همچنین درصدد است تا با هماهنگی با مسئولان بتواند راهی برای اخذ اعتبارات مالی کسب کند.

به همین منظور قرار است در همین مسابقات منطقه ای استانها مدیرکل ورزش های خود را در جریان مشکلات مالی بوکس و مسائل حمایتی بگذارند همچنین در تهران نیز قرار است فدراسیون با عباسی وزیر ورزش برای استعدادیابی و برگزاری مسابقات منطقه ای و لیگ درخواست اعتبارات مالی کند.

**تجهیز لوازم بوکس در دستور کار فدراسیون

هیئت های بوکس استان ها و همچنین تهران سالهاست که از تجهیزات و لوازم قدیمی بوکس استفاده می کند به همین منظور رئیس فدراسیون قرار است جلساتی با عباسی داشته باشد تا در خصوص خرید لوازم جدید اسکی اعتباراتی دریافت کند و اگر لوازمی خریداری شود به استان ها فرستاده شود.

**آموزش های اصولی

فدراسیون قرار است از بازی بوکسورهایش در المپیک CD هایی تهیه کند که همین نرم افزارها می تواند به پیشرفت بوکس، مربیگری، داوری و همچنین مسائل مربوط به برنامه ریزی و نظم مسابقات کمک کند.

از آنجایی که در برنامه ریزی مسابقاتی به بزرگی المپیک، اشکالات به مراتب کمتری دیده می شود مشاهده چنین مسابقاتی با این سطح کیفی و فنی می تواند به پیشرفت در هر زمینه ای کمک کند.

در حال حاضر فدراسیون بوکس مسابقات منطقه ای بوکس را در 6 منطقه برگزار می کند که اولین منطقه در خوزستان با حضور استان های فارس، اصفهان، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهکلویه و بویراحمد برگزار می شود./مح
برچسب ها: بوکس ، فدراسیون ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار