سردار وحيدي خبر داد

آزمايش جديدترين سلاح‌ها در رزمايش خليج فارس/ رونمايي از جديدترين دستاوردهاي فضايي

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: رزمايشي که بزودي در خليج فارس برگزار مي‌شود به منظور آزمايش سلاح‌ها و تمرين تاکتيک‌هاي جديد است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار احمد وحيدي پس از پايان جلسه امروز هيئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: از آنجا که ايران مهمترين تامين‌کننده امنيت منطقه است، اين رزمايش به منظور تقويت آمادگي و تامين هرچه بهتر امنيت منطقه برگزار مي‌شود.

وي اضافه کرد: توانمندي و قدرت جمهوري اسلامي ايران هميشه موجب نگراني طرف‌هاي بيگانه و کساني که خواهان امنيت منطقه نيستند بوده و اين نشان‌دهنده مواضع صحيح و درست جمهوري اسلامي ايران است.

سردار وحيدي در پاسخ به پرسشي درباره طرح توليد پهپاد اسکن ايگل در ايران گفت: پهپادهاي مختلفي توليد مي‌کنيم که برخي از آنها برتر از اسکن ايگل است و البته ما از همه فرصت‌ها براي توسعه توان توليد خود استفاده مي‌کنيم.

وي با اشاره به استقرار سامانه پدافندي پاتريوت در ترکيه تصريح کرد: حضور نيروهاي بيگانه را در منطقه به هيچ وجه مفيد و به صلاح نمي‌دانيم و حضور آنها در منطقه، تاکنون به جاي ايجاد امنيت، موجب کينه، اختلاف، ناامني و زيان بوده است.

وزير دفاع همچنين درباره آخرين خبرهاي سامانه اس- 300 گفت: در اين باره مطلب جديدي نيست و خبرها هماني است که قبلا بيان کرده‌ايم.

سردار وحيدي در پايان عنوان کرد: به مناسبت روز فضا، جديدترين دستاوردهاي فضايي را اعلام و رونمايي خواهيم کرد.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار