نمایندگان با تصویب پرداخت هزینه انشعابات آب، برق و گازو فاضلاب مدارسی که توسط خیران مدرسه ساز ساخته می‌شود توسط دولت در بودجه سالانه پیش بینی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،طرح چگونگی تأمین عوارض شهرداری و هزینه انشعاب‌های مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی احداث شده توسط خیران که از شورای نگهبان اعاده شده بود در جلسه علنی امروز چهارشنبه 29 آذرماه تصویب شد.

نمایندگان 128 رأی موافق  1 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع از مجموع 225 نماینده حاضر با تصویب این طرح در راستای تأمین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

براین اساس ماده واحده این طرح به شرح است:

ماده واحده- دولت می‌تواند از ابتدای سال 1392 عوارض شهرداری‌ها و تمام هزینه های مربوط به حق انشعاب آب، برق، گاز فاضلاب کلیه مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش که حداقل سی درصد هزینه آن با تأیید سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور یا ادارات کل نوسازی مدارس استان ها و مجامع خیران مدرسه ساز توسط خیران مدرسه ساز تأمین شود را در ردیف خاصی که به همین منظور در لوایح بودجه سالانه به ردیف های هزینه های وزارت آموزش و پرورش اضافه می‌شود،  پیش بینی نماید.

 تبصره- وزارتخانه‌های نیرو و نفت موظفند انشعابهای مربوط را متناسب با شرایط اقلیمی هر منطقه در مدراس مراکز مربوط برقرار نماید.

انتهاي پيام/

برچسب ها: طرح ، مدرسه ، سازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار