دبیر انجمن دارت از انتخاب استان فارس برای میزبانی سومین دوره مسابقات فصلی دارت خبر داد و اظهار داشت: پس از بررسی امکانات و شرایط استان فارس، شهر شیراز را مناسب تر از سایر استان ها ارزیابی کردیم.

شایسته  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سومین دوره مسابقات فصلی دارت قرار است در استان فارس شهر شیراز از تاریخ 7 لغایت 8 دی ماه برگزار شود پیش از این شهر تهران و مشهد میزبان مسابقات دوره اول دوم فصلی دارت را بر عهده داشتند که خوشبختانه شرایط و امکانات مناسبی دراختیار دارت اندازان  و شرکت کنندگان قرار گرفت و در کل می توان میزبانی دوره اول  و دوم را مناسب ارزیابی کرد.

دبیر انجمن دارت افزود: مسابقات فصلی  دارت در بخش بانوان 5شنبه هفتم و همچنین در بخش مردان 8 دی ماه سال جاری برگزار می شود ورزشکاران دارت انداز و جوانان و علاقمندان بی تجربه و آماتور از انگیزه و آمادگی  بالایی برای مصاف  با ورزشکاران حرفه ای و با تجربه دارت برخوردار هستند از اینرو بدنبال کسب نتایج مطلوب وصعود به بالای جدول هستند.

 گفتنی است: مسابقات فصلی درچهار رده در یک سال برگزار و در پایان 4 نفر برتر در مجموع رنکینگ به اردوی انتخابی تیم ملی در سال آینده دعوت می شوند./مح



برچسب ها: دی ، ماه ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار