در پي اظهارات روز گذشته يک نماينده در مورد خانواده هاشمي ، دفتر رفسنجاني با ارسال نامه اي به هيئت رئيسه مجلس خواستار اختصاص فرصت پاسخگويي شد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران، در پی اظهارات روز گذشته حجت‌الاسلام حمید رسایی درباه مهدي هاشمي و اتهامات امنيتي، سياسي و اقتصادي وي، دفتر هاشمی رفسنجانی با ارسال نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس، ضمن اعتراض به انتشار توهین و تهمت از تریبون مجلس، خواستار اختصاص فرصت پاسخگویی شد.

دفتر هاشمی با ارسال نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس ضمن اعتراض به انتشار این‌گونه توهین‌ها و تهمت‌ها از تریبون مجلس، خواستار اختصاص وقت جهت پاسخگویی شد. مطابق آئین‌نامه مجلس شورای اسلامی، افرادی که از تریبون مجلس علیه آنها مطلبی بیان می‌شود، حق پاسخگویی از همین تریبون را دارند.

شايان ذكر است روز گذشته حميد رسايي در نطق ميان دستور خود در جلسه علني مجلس با بيان اينکه دستگاه قضايي و امنيتي کشور زير فشار يک خانواده اختاپوسي بوده است، به اتهامات مهدي هاشمي اشاره کرد و اظهار داشت: 13 عنوان اتهامي در پرونده مهدي هاشمي وجود دارد و اين در حالي است که برخي تلاش مي‌کنند پرونده مهدي هاشمي را به ابعاد سياسي آن منحصر کنند.

منبع: روزنامه آرمان
انتهاي پيام/
برچسب ها: آرمان ، رسایی ، هاشمی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.