سرکلانتري نهم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ از دستگيري يک مامور قلابي در خيابان 13 آبان خبر داد و گفت: اين متهم با جعل عنوان و ظاهرسازي از شهروندان جنوب پايتخت اخاذي مي کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ عبدالرضا مهابادي به دستگيري يک مامورنماي جاعل در محدوده 13 آبان اشاره کرد و گفت: اين متهم با جعل عنوان از شهروندان کلاهبرداري مي کرد. 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:مدتي پيش تعدادي از شهروندان اتباع افاغنه ساکن در محدوده کلانتري 131 شهر ري با مراجعه به اين کلانتري به ماموران اظهار داشتند از سوي جاعل مامورنمايي که خود را مامور پليس آگاهي معرفي كرده مورد اخاذي قرار گرفته اند.
سرهنگ مهابادي عنوان كرد: در بررسي شکايات اين مالباختگان و همچنين نحوه عملکرد اين متهم که از سوي آنها بيان مي شد، ماموران دريافتند که اين مامورنما، با جعل عنوان مامور پليس آگاهي و همچنين جعل اسناد و مدارک ماموران پليس و با استفاده از تجهيزات آلات و ادوات پليسي اقدام به اخاذي شهروندان ساكن در شهر ري مي نمايد.
سركلانتر نهم افزود:با بررسي هاي انجام شده مشخصات و چهره فرضي متهم به دست آمد و ماموران متوجه شدند كه او سابقه دار است و چندين مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده است كه با مشخصات به دست آمده كليه گشت انتظامي مستقر در محدوده هاي مذکور اقدام به بررسي و تحقيقات در اين زمينه کردند تا اينکه اين اقدامات شب گذشته نتيجه داد و ماموران موفق به شناسايي متهم مذکور شدند.
مهابادي ادامه داد: شب گذشته ماموران كلانتري 168 سيزده آبان هنگام گشتزني در محدوده استحفاظي خود بودند که متوجه رفتارهاي مشکوک فردي با مشخصات ارايه شده از سوي مالباختگان شدند که براي همين به بررسي موضوع پرداخته که طي آن مشخص شد که اين فرد همان مامورنمايي است که در تعقيب وي هستند.
اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: بر همين اساس، متهم مذکور بازداشت و بلافاصله به کلانتري 168 سيزده آبان منتقل شد که طي بازجويي هاي انجام شده به جرم خود اعتراف و عنوان داشت که با جا زدن خود به عنوان مامور پليس آگاهي از شهروندان سرقت مي کرده است. 
سرهنگ مهابادي در پايان تصريح كرد : در بازرسي از متهم كه " امير " نام داشت يک دستبند، يک اسلحه قلابي که "فندک" بود و دو دستگاه تلفن همراه نيز کشف شد که به همراه متهم به دادسرا منتقل شد./ف

برچسب ها: مامور ، قلابی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار