سرپرست باشگاه صبای قم گفت: مدیران باشگاهها دور هم جمع شده اند تا از حقانیت باشگاهها دفاع کنند.

رضا کشوری سرپرست باشگاه صبای قم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اضهار داشت:دومین جلسه هم اندیشی مدیران باشگاه جلسه بسیار خوبی بود مدیران باشگاهها درو هم جمع شده اند تا از حق باشگاهها دفاع کنند ما می خواهیم قوانین را اجرا کنیم تا از حقانیت باشگاه دفاع کنیم دو جلسه اول من حاضر نبودم و به همین دلیل در این جلسه بیشتر حرفهای دوستان را گوش کردم تا بعدا صحبت کنم.

وی افزود: میثم خسروی و سهراب بختیاری زاده به تیم صبای قم اضافه شده اند و دنبال سامان آقا زمانی هم هستیم و در حال مذاکره با باشگاه پرسپولیس هستیم در مورد جذب حمید رضا فرزانه هیچ صحبت خاصی نداشته ایم ما دنبال یک مهاجم و 2 بازیکن دیگر هستیم تا در آسیا حضور خوبی داشته باشیم دنبال بازیکن خارجی نیستیم و از بازیکنانداخلی استفاده خواهیم کرد جدایی محسن خلیلی از صبا هم هنوز کاملا قطعی نشده است.

وی در ادامه گفت: کنفدارسیون فوتبال آسیا تا 13 دی ماه برای ارسال مدارک فرصت داریم ما یک سری مدارک را ارسال کرده ایم و بقیه مدارک را هم تا چند روز آینده می فرستیم ما در مرحله حذفی به مصاف الشباب امارات خواهیم رفت که با شکست دادن این تیم به مرحله گروهی مسابقات صعود خواهیم کرد.

از کادر فنی صبا راضی هستم و با قدرت کارشان را دنبال خواهند کرد و انشاءا... نتیجه هم می گیرند.

کشوری در پایان گفت: مدیریت در فوتبال ایران فقط درد سر است و اکثر باشگاهها مشکل مالی دارند و آنهایی که مشکل مالی ندارند به آب کر وصل هستند./آق
برچسب ها: کشوری ، الشباب ، آسیا ، صبای قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار