رئيس کميته انتخابات شوراهاي جامعه اسلامي مهندسين آخرين فعاليت‌هاي اين کميته را تشريح کرد.

احمدنيک‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره آخرين فعاليت‌هاي کميته انتخابات شوراهاي جامعه اسلامي مهندسين، اظهار داشت: جامعه اسلامي مهندسين چندي پيش دو کميته اجرايي انتخاباتي را با محوريت انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا تشکيل داد.

رئيس کميته انتخاباتي شوراهاي اسلامي شهر و روستا با بيان اينکه اين کميته‌ها انتخابات‌هاي آتي را رصد مي‌کنند، ادامه داد: کميته شوراهاي جامعه اسلامي مهندسين وظيفه تدوين برنامه با محوريت مطالبات مقام معظم رهبري و مردم و توجه به گفتمان محوري را دارد.

وي تاکيد کرد: اين کميته جلسات خود را به صورت منظم برگزار مي‌کند و با ارزيابي عملکردها پيشنهادات جديدي را ارائه مي‌کند و تاکنون به مصاديق ورودي نداشته است.

نيک‌فر با اشاره به اينکه کميته انتخابات شوراها با آسيب‌شناسي مناسب شرايط برنامه خود را تدوين مي‌کند، تصريح کرد: به استان‌ها پيشنهاد کرديم تا کميته اجرايي را با محوريت ائتلاف اصولگرايان تشکيل دهد.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: با در نظر گرفتن منشور جامعتين در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و تعيين  شاخصه‌ها،  ليست انتخابات شوراها را تدوين مي‌کنيم.

وي افزود: جامعه اسلامي مهندسين در انتخابات شوراها به صورت مستقل ورود پيدا نمي‌کند و ليستي را با ائتلاف ساير اصولگرايان تدوين خواهد کرد.

نيک‌فر خاطر نشان کرد: سياست ما اين است که اگر در انتخابات رياست جمهوري به کانديداي واحد نرسيديم، حداقل در انتخابات شواها ليستي واحد ارائه کنيم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار