كاپيتان تيم واليبال پيشگامان كوير يزد گفت: بروز مسائل حاشيه در هر رشته اي باعث ايجاد مشكلات متعدد براي آن رشته ورزشي مي شود.

مهدي مهدوي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر مسائل حاشيه اي گريبانگير رشته اي شود اين موضوع عاقبت خوشي را در پي نخواهد داشت به نظر من اين مسائل بايد از سوي مسئولان ريشه يابي شود.
افراد كارشناس با بررسي موارد مختلف علل بروز حواشي را بايد مشخص كنند و براي رفع اين مسائل بايد فرهنگسازي شود.

كاپيتان تيم واليبال پيشگامان كوير يزد
در خصوص وضعيت ليگ برتر امسال گفت: در مسابقات امسال هيچ تيمي را نمي توان دست كم گرفت تيم پيشگامان كوير يزد يك تيم تازه كار در واليبال محسوب مي شود مسئولان آن علاقمند به ادامه حضور قدرتمند در ليگ هستند به طور قطع در صورت ادامه چنين روندي در سالهاي آينده حرفهاي زيادي براي گفتن مقابل حريفان خواهد داشت.

وي تصريح كرد: تيم پيشگامان كوير يزد متكي به يك فرد يا ستاره خاصي نيست بلكه كارگروهي در آن حرف اول را مي زند و بازيكنان بدون هيچ مشكلي در كنار يكديگر بازي مي كنند ما سعي و تلاش خود را براي رسيدن به مقام مطلوب در ليگ برتر بكار خواهيم گرفت.

مهدوي تصريح كرد: ما در ليگ برتر شروع خوبي را تجربه كرديم در طول نيم فصل اول تا حدودي با نوسان مواجه شديم ولي قول ميدهيم كه به كورس قهرماني بازگشته و به حضور قدرتمندان در ليگ ادامه دهيم در حال حاضر نمي توان گفت كه ما در صدر جدول از حاشيه امنيت برخورداريم بلكه در هر هفته در معرض خطر و تهديد هستيم.

وي اظهار داشت: تيمهاي حاضر در مسابقات ليگ برتر امسال به دليل تقسيم ملي پوشان و بازيكنان قدرتمند در بين 12 تيم حاضر در مسابقات همگي جزو مدعيان هستند و به هيچ عنوان در برابر آنها در حاشيه امنيت قرار نداريم./مح
برچسب ها: مهدوی ، کاپیتان ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار